luksus problem- job luksus problem- job
Jeg sidder i den situation at jeg er opsagt fra min faste stilling, og jeg går nu på min opsigelses periode.
min arbejdsplads skulle sparer jeg var uheldig at trække det korte strå.
1-2 måneder senere ser stedets økonomi anderledes ud og arbejdspladsen sætter vikariater ud.
jeg har selvfølgelig søgt et af de vikariater, og jeg har fået det, de kan ikke love at det kan forlænges, men det udskyder da arvbejdsløsheden i 4 måneder.
jeg har så lige nu været til samtale ved et andet vikariat, og de vil sørme også gerne have mig.
på torsdag skal jeg til samtale ved en fast stilling.
nu er mit problem jo så, hvad skal jeg vælge,
vikariat ved min nuværende arbejdsplads eller ved den nye
den nye, kan give mig et punkt på mit cv med sjældne handicap og mere beboer kontakt.
men der er ikke mulighed for forlængelese.
mit nuværende job er faste arbejdstider, måske mulighed for forlængelse, men i fast nat, dvs knap så meget beboer kontakt.
luksus problem, men hvilket job skal jeg vælge???
okt 2009
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 346
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.714
Men du skal jo vælge det job, som du selv synes er mest spændende, og som du har mest lyst til.
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 450
Det nytter jo ikke noget at jeg råder dig til at satse på at forbedre dit CV hvis din privatøkonomi ikke kan klare at risikere at gå ledig for længe. Så var jeg dig ville jeg få kigget budgettet igennem og se om der er råd til forbedring af CV (som bestemt er en god ide), eller om du skal have lagt lidt til side imens du går den mest sikre vej?
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.504
jeg har på ingen måde råd til at gå arbejdsløs.
det nye vikariat vil se pænt ud på mit CV ja, men umiddelbart lyder det lidt kedeligt (i forhold til det jeg har nu) rent økonomisk går jeg også ned i løn, ved det nye.....
men der er plus og minus (selvfølgelig) ved dem begge. så øv for et luksus problem.
okt 2009
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 346
aug 2008
aug 2008
så jeg har takket nej til jobbet med det sjældne handicap
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 120 Svar: 402
aug 2008
luksus problem- job
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside