Voksne

Voksne

Medlemmer: 713
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
448 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

luksus problem- job luksus problem- job

Jeg sidder i den situation at jeg er opsagt fra min faste stilling, og jeg går nu på min opsigelses periode.

min arbejdsplads skulle sparer jeg var uheldig at trække det korte strå.

1-2 måneder senere ser stedets økonomi anderledes ud og arbejdspladsen sætter vikariater ud.

jeg har selvfølgelig søgt et af de vikariater, og jeg har fået det, de kan ikke love at det kan forlænges, men det udskyder da arvbejdsløsheden i 4 måneder.

jeg har så lige nu været til samtale ved et andet vikariat, og de vil sørme også gerne have mig.

på torsdag skal jeg til samtale ved en fast stilling.

nu er mit problem jo så, hvad skal jeg vælge,
vikariat ved min nuværende arbejdsplads eller ved den nye

den nye, kan give mig et punkt på mit cv med sjældne handicap og mere beboer kontakt.
men der er ikke mulighed for forlængelese.

mit nuværende job er faste arbejdstider, måske mulighed for forlængelse, men i fast nat, dvs knap så meget beboer kontakt.

luksus problem, men hvilket job skal jeg vælge???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  luksus problem- job
  • #1   9. aug 2011 Det afhænger vel også af hvor glad du er for det job du har nu! Er du klar til at komme videre? Har du lyst til at prøve noget nyt? Hvad har du allermest lydt til? Det ville jeg tage efter...:-)

• #2   9. aug 2011 Tjah... nu er jeg jo typen, som har en tendens til at gå med livrem og seler i mange henseender... så var jeg i dit sted, havde jeg nok valgt det vikariat, hvor der var udsigt til mulighed for forlængelse.

Men du skal jo vælge det job, som du selv synes er mest spændende, og som du har mest lyst til. smiley

• #3   9. aug 2011 Helt klart et spørgsmål om økonomi som overstående skriver.

Det nytter jo ikke noget at jeg råder dig til at satse på at forbedre dit CV hvis din privatøkonomi ikke kan klare at risikere at gå ledig for længe. Så var jeg dig ville jeg få kigget budgettet igennem og se om der er råd til forbedring af CV (som bestemt er en god ide), eller om du skal have lagt lidt til side imens du går den mest sikre vej?

• #4   10. aug 2011 jeg er rigtig glad for det job jeg har nu, jeg elsker at møde ind og ikke have den fjerneste ide om det er vagten i dag hvor jeg får knus og kys eller om det vagten hvor luften er fuld af lussinger, og hvis det er sådan, elsker jeg udfordringen i at undgå lussingerne og få skabt ro.

jeg har på ingen måde råd til at gå arbejdsløs.

det nye vikariat vil se pænt ud på mit CV ja, men umiddelbart lyder det lidt kedeligt (i forhold til det jeg har nu) rent økonomisk går jeg også ned i løn, ved det nye.....

men der er plus og minus (selvfølgelig) ved dem begge. så øv for et luksus problem.

• #5   10. aug 2011 Ja det synes jeg da egentligt også...:-)

• #6   10. aug 2011 hvad er valget???

• #7   11. aug 2011 det er også det valg der er truffet... jeg traf valget i samråd med min tillidsmand og min fagforening......
    så jeg har takket nej til jobbet med det sjældne handicap

• #8   12. aug 2011 Slå plat eller krone om det. Ikke fordi, du skal afgøre din karrieres videre skæbne med tilfældigheder, men mens mønten drejer rundt i luften, så ved du jo der, hvad du håber det bliver;-)

• #9   13. aug 2011 jeg har valgt, jeg bliver på den arbejdsplads der har fyret mig

Kommentér på:
luksus problem- job

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce