En REN overraskelse!! {{forumTopicSubject}}
JA.. Så skulle der laves bøjeprøve på Sunrise, da hun nu er solgt, og selvfølgelig gik den tykke igennem. Fuldstændig fejlfri.
Men vi fik os lidt af en overraskelse, for da jeg købte hende i 2004, fik vi afvide at hun var 5, men så snakkede vi med den tidligere ejer (købte hende af hestehandler) og han sagde at hun altså kun var 4, men vi fik så dyrlægen til at tjekke hende tænder, for at se om hun så var 5 eller 6 i år.. Men! Sunrise var 2 år ældre end vi egentlig havde regnet med (havde regnet med at hun var fra 2000) Hun var simpelthen fra 1998, altså 7 år.. Såå.. Nu skal vi lige have snakket med dem der har købt hende.. Heheh..
Og så er den fede blevet klippet, sikke langhåret hun var blevet, var ved at kvæle klipperen op til flere gange.. Heheh.. Men nu er hun rigtig fin..
Andre der har nogle spændende nyheder??
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.290
Men det er egentligt sjovt. her den anden dag, da jeg kiggede ned til den, var Ronja min bette pony efter en af køerne der er over 10 gange større end hende selv. Det var vildt sjovt. Koen så virkelig bange ud... LOL!!
En REN overraskelse!!