{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

*suk* folk der afviser {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der ryster på hovedet over de folk, der ikke har andet at lave, end sidder og hakke ned på folk nye oprette profiler. og de ikke skriver nok, om de ikke kan lide de billeder man har. og hvilke tilknytning man har, selv om man er ejer af hesten/pony.
og det er ALTID de samme der gør.
*SUK* siger jeg her fra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *suk* folk der afviser
  • #1   28. aug 2009 Altså en hesteprofil skal jo overholde de regler, der nu engang er sat op for hesteprofiler her på Hestegalleri. Når den overholder reglerne, SKAL man faktisk byde velkommen. smiley Men derfor synes jeg så godt, man må komme med gode råd til at gøre profilen bedre osv. - folk kan jo tage dem til sig eller lade være, som de har lyst til. smiley

• #2   28. aug 2009 Tænk jeg syntes dette emne er et af de mest hyppige!
    Hvis du ellers kigger tilbage i hvad der har været oppe kan du finde masser ang. dette emne

• #4   29. aug 2009 ¨Er det kun mig der ryster på hovedet over de folk, der ikke har andet at lave¨ end at oprette et ¨brokke¨indlæg vær gang deres hest er blevet afvist ..

gør dog noget ud af jeres pprofiler i stedet for -.-

• #5   29. aug 2009 Jeg synes der er mange der glemmer at det her rent faktisk er et GALLERI... Det betyder at man gerne skulle kunne se hesten i form af klare lyse billeder og ikke et sløret billede af en mule der slikker kameraet.... smiley
    Hvis jeg skal godkende, så skal der også tydeligt fremgå af profilen at man har brugt tid på at lave en ordentlig profil og ikke en hovsa løsning.

• #7   29. aug 2009 hi hi tag en tudekiks - godt sagt.
    Jeg har endnu ikke haft nogle problemer med oprettelse, tror bare man skal gøre sig lidt umage og så er det ikke så svært:)
    Sidste hest jeg oprettede kom ind på under en ½ time, så prøv at gøre lidt ud af profilen og evt nøjes med 5-6 gode billeder i stedet for 20 slørede. Husk der skal være et billede hvor hele hesten er på, det ser jeg nemlig tit der ikke er!!

• #8   29. aug 2009 Nu kan man vælge at oprette en profil i dagtimerne og blive stemt ud, ellers kan man oprette profilen efter de fleste børn er kommet i seng og blive stemt ind.

Da jeg oprettede heste blev de stemt ud på under 10 min. dagen efter prøvede jeg igen, men efter kl 21 på en hverdag og begge røg lige ind.
    Jeg havde ikke lavet så meget som et komme om i teksten.

Ja nogle har ingen liv og laver intet andet end at stemme folk ud, de keder sig vel.
    For reglerne er nemme at overholde, så det er folks smålighed der spiller ind.

• #9   29. aug 2009 i kan sku selv tage en tudekiks, husk at den gode tone folk

• #10   29. aug 2009 Jeg er enig med dig Ginnie H. Selvfølgelig skal profilen overholde reglerne, men synes godt nok folk er lidt stride nogen gange. Plus det også bare tager vildt lang tid..

• #11   31. aug 2009 Synes det er helt op til den enkelte om der vælges at byde velkommen eller afvises, MEN når man vælger at afvise, er det mindste, man kan gøre, at give en velbegrundet argumentation for sin afvisning. Ikke noget med bare fordi ponyen ikke tiltaler dig, eller du ikke kan lide personen. Men en saglig grund, som den der søger optagelse kan forholde sig til og indrette sin profil efter...

Kommentér på:
*suk* folk der afviser

Annonce