{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

HA info, ang. forum.. (Suk, suk) {{forumTopicSubject}}

Jeps, vi nupper lige den her tråd igen.. Det er vist nødt til at blive hver dag, og flere gange om dagen, for enten læser folk ikke tråden, og derefter reglerne, eller også er det for indviklet for nogle..

Nå, men det lykkes nok engang.. (Håber jeg da, *GG*)

smiley

Her er lige lidt læsning igen, da der stadig er alt, alt for mange der tydeligvis IKKE har set denne tråd tidligere. smiley

Nu er det altså ved at køre helt af sporet med folks tråde igen, igen, igen, igen, og derfor er der en del der nok vil undre sig over hvor deres tråde er blevet af. :S
Disse tråde, som nu er væk, har ikke været lavet i overensstemmelse med reglerne for postering i Forummet, og er derfor enten slettet eller ændret, eller flyttet til en anden kategori..

Særlig slemt var det med ting som:

SIGENDE OVERSKRIFTER. smiley Heeej, HJÆLP!, SE HER, KIG!, og lign, duer bare ikke, da de jo ikke fortæller en dyt om, hvad man kan finde i tråden..

GENPOSTERINGER. Af emner, der har været oppe for ganske nyligt er også et ret stort "problem".. Ingen behøver jo 5 "Hvad er min hest værd, HVIS den skulle sælges"-indlæg lige i r**** af hinanden. smiley

MEN, der er hjælp at hente, så man undgår at ens indlæg forsvinder. smiley

Ganske enkelt.. LÆS og følg reglerne, som står under "retningslinjer" helt øverst til højre på siden, og problemerne er løst. smiley

På den måde undgår man at ens tråde forsvinder eller bliver rettet, og så er alle glade. smiley :D smiley

Hav en rigtig god dag.... smiley

Mvh. Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA info, ang. forum.. (Suk, suk)
  • #1   16. sep 2006 Lige lidt flere detaljer:

Off Topic:

Her skal postes indlæg der omhandler følgende
    - Nye billeder på profil, eller andet sted
    - Hvilket billede skal først?
    - Hvad er min hest værd?
    - Stemmer i udfordringer ønskes/ Stemmebytteri
    - Kommentare ønskes
    - Bedømmelser ønskes
    - Reklame for hjemmesider
    - Flotteste hest indlæg

Og NEJ. Det er ikke her alt ikke hesterelateret snak skal ind.
    Vi har valgt at bruge OT på denne måde, for at undgå at alle de indlæg der er spændende bliver skubbet væk. Og hvis ikke det skal være sådan, så bliver vi nødt til at få næsten alle ovenstående indlæg ind under generel diskussion, da de fleste jo er hesterelaterede. smiley

Træning
    Her skal alle indlæg vedr. træning af hesten ind under.

Avl
    Alle spørgsmål der omhandler avl hører til i denne kategori.

Træf ogArrangementer
    I dette forum hører følgende indlæg til:
    - Reklame for bestemte arrangementet
    - Beretninger fra bestemte arrangementer
    - Spørgsmål om bestemte arrangementer
    - Hvis du gerne vil vide om andre kommer til arrangementerne

Generel Diskussion
    Her skal alt det der ikke hører til under de andre fora postes.

Herudover kan jeg kun opfordre til at LÆSE retningslinierne igennem, da det kan have ret stor indflydelse på ens videre deltagelse på siden. smiley

LIGELEDES igen.. HUSK at den mailadresse i har anvendt ved jeres brugeroprettelse SKAL VIRKE, da det er ad den vej, i vil få tilsendt evt. advarsler eller lignende..

Vi KAN IKKE se om i har skiftet adresse, og systemet sender automatisk beskederne, vi skriver til jer, til den adresse i har opgivet i starten. smiley

Mvh. Michael

• #2   16. sep 2006 okay

• #3   16. sep 2006 jamen vi skal da også have andre ting at snakke om , og hvis man gerne vil være flere i samtalen så er det da oplagt at man poster det i et off topig, vi har jo også andet at sankke med hinanden om ens heste

• #4   16. sep 2006 ikke fordi at jeg ikke vil følge reglerne , men siger bare min miéning

• #5   16. sep 2006 Der står da heller ikke man ikke må snakke om andet end heste.

• #6   17. sep 2006 hver gang jeg ser denne tråd, tænker jeg " Den evige optimist Michael"

det er en go' egenskab at have

Kommentér på:
HA info, ang. forum.. (Suk, suk)

Annonce