{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Løsdrift eller boks? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal flytte mine heste og har kiget på to steder.
Det ene er i Greve og er en selvpasserstald hvor jeg bokse til mine heste. Man har et par vagter om ugen hvor man fodre og lukker ud eller ind. Det koster 800 pr boks og incl halm og stråfoder på folden i vinterhalvåret.
Jeg bor ret langt derfra, og vil skulle bruge en time med det offentlige for at komme dertil, og ellers være afhængig af min veninde som også står dernede og har bil.
Og så kommer det jo også til at koste et helt alle zoners månedskort om måneden. (1200 kr)

Det andet sted er løsdrft og ligger meget tættere på hvor jeg bor.
Men deres løsdriftskur er ikke ret stort og er bange for at min vallak ikke får lov at benytte det af de andre heste, da han altid er blevet underkuet og været lidt af et mobbeoffer.
Det koster 1350 pr hest og er incl, foder + fodring tre gange dagligt og stråfoder på folden.
Men min vallak som har mavesår kan jo muligvis ikke tåle deres foder så måske kommer jeg til at skulle betale det oveni..

Er meget i tvivl om det skal være der som er tættest på, hvor jeg ikke er nødsaget til at komme hver dag (har en del at slås med, så det ville være rart at kunne tage sig en hestefridag uden at få dårlig samvittighed) og som så er en smule dyrere,
eller om det skal være det billige, hvor jeg også har min veninde at støtte mig op af..

Ved godt i ikke kan svare på mine vegne, men nu spørger jeg alligevel. Hvad havde I valgt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løsdrift eller boks?
Kommentér på:
Løsdrift eller boks?

Annonce