Tænk lidt over det {{forumTopicSubject}}
I går skulle jeg have min nye hest Maggie ind på hestegalleriet, jeg var lidt rundt og byde de andre heste velkommen. Jeg må sige at jeg var meget forbavset over at se den måde folk behandlet hinanden herinde, tror nogle har misforstået hjemmesiden lidt. Folk blev afvist på grund af dårlige og for lidt billeder og for lidt tekst. Kan blandt andet se at der er del heste til salg (det samme som en salgsannonce) herinde selv om netop dette står under generelle betingelser ;o( Hvem har bydt dem velkommen? Jeg har personligt ikke så mange billeder af Maggie endnu, men det kommer jo som tiden kommer til at gå for os ;o)
Jeg tror altså ikke at denne side er påfundet for at folk skal sidde i deres hjem og spille politifolk over andre, kunne se at der blandt andet var kommet noget tekst på under velkommen som sagde ” afvis hvis generelle betingelser ikke er overholdt, ALLE heste er velkommen, blot brugerne har tilknytning til dem”. Tror hjemmesidens ejer har lagt denne tekst på for netop at bede om at man acceptere hinanden herinde. Det skulle jo gerne være en POSITIV side for alle, de generelle betingelser hedder:
Du skal have tilknytning til hesten.
1. Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
2. Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
3. Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
4. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
5. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Jeg synes personlige at det positive ved denne side er alle kan være med, man kan dele erfaringer, give tips, finde gamle venner og hjælpe hinanden. Samt at man kan dele historie med den nye ejer/gamle ejer af ens nuværende eller tidligere hest. Her har man mulighed for at bruge hinanden positiv, så skal vi lade det positive og gode vinde? Desværre er det altid nogle som kan sidde hjemme bag deres skærme og gemme sig og spille med musklerne, lad dem ikke påvirke jer, vær positiv og imødekommende overfor nye heste. Hvis du ved noget 100 % så er det ok, men indtil du ved noget så byd dog de nye velkommen.
God dag til jer, håber I og jeres heste får en dejlig positiv dag sammen.
Knus fra Etoile, Maggie og Mia
sep 2007
Følger: 29 Følgere: 45 Heste: 6 Svar: 2.901
Profilen må ikk oprettes som salgs annonce, men man må godt skrive tilsalg ved den sener.
Der står når men opretter at det er bedst med min. 5 billeder for at komme ind.. Derfor afviser mange hvis der er under 5 billeder.
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Men jeg syntes os det er rigtig irreterne at de skal have alt det der ''pynt'' i deres heste's profil, for at fylde mere ud. Istedet for at skrive noget om hesten (:
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 30
Kan høre på jer, hvis jeg forstå jer ret, at folk afviser fordi de synes folk ikke lever op TIL DERES KRAV, men måske misforstår jeg så teksten som står ved byd velkommen " afvis hvis generelle betingelser ikke er overholdt, alle heste er velkommen, blot brugerne har tilknytning til dem", men jeg tror faktisk at den betyder at ALLE er velkommen, jeg er ikke sikker på at når man ikke må oprette en salgsannoce, at man så må skrive til salg bagefter, for så kan man jo bare gøre det så snart man har fået hesten ind, det giver da ingen mening ???
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.411
Hesten må skam gerne være til salg ved oprettelsen, men det må ikke kunne læses under oprettelsen
jul 2004
jul 2004
maj 2008
jul 2004
jul 2004
maj 2008
Du har selv skrevet det
maj 2008
Sidder man med sin skærm vent rigtigt, så er et billede der vender på hovedet meget svært at se...
jul 2004
maj 2008
jul 2004
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Du bliver ved med at skrive det med heste til salg.. jeg ved faktisk ikke om man må skrive til salg bagefter.. men når folk først er budt ind så kan man jo ikke gøre så meget ved at de ændre i profilen..
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 318 Svar: 2.898
Tænk lidt over det