{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Tænk lidt over det {{forumTopicSubject}}

I går skulle jeg have min nye hest Maggie ind på hestegalleriet, jeg var lidt rundt og byde de andre heste velkommen. Jeg må sige at jeg var meget forbavset over at se den måde folk behandlet hinanden herinde, tror nogle har misforstået hjemmesiden lidt. Folk blev afvist på grund af dårlige og for lidt billeder og for lidt tekst. Kan blandt andet se at der er del heste til salg (det samme som en salgsannonce) herinde selv om netop dette står under generelle betingelser ;o( Hvem har bydt dem velkommen? Jeg har personligt ikke så mange billeder af Maggie endnu, men det kommer jo som tiden kommer til at gå for os ;o)

Jeg tror altså ikke at denne side er påfundet for at folk skal sidde i deres hjem og spille politifolk over andre, kunne se at der blandt andet var kommet noget tekst på under velkommen som sagde ” afvis hvis generelle betingelser ikke er overholdt, ALLE heste er velkommen, blot brugerne har tilknytning til dem”. Tror hjemmesidens ejer har lagt denne tekst på for netop at bede om at man acceptere hinanden herinde. Det skulle jo gerne være en POSITIV side for alle, de generelle betingelser hedder:
Du skal have tilknytning til hesten.
1. Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
2. Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
3. Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
4. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
5. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Jeg synes personlige at det positive ved denne side er alle kan være med, man kan dele erfaringer, give tips, finde gamle venner og hjælpe hinanden. Samt at man kan dele historie med den nye ejer/gamle ejer af ens nuværende eller tidligere hest. Her har man mulighed for at bruge hinanden positiv, så skal vi lade det positive og gode vinde? Desværre er det altid nogle som kan sidde hjemme bag deres skærme og gemme sig og spille med musklerne, lad dem ikke påvirke jer, vær positiv og imødekommende overfor nye heste. Hvis du ved noget 100 % så er det ok, men indtil du ved noget så byd dog de nye velkommen.

God dag til jer, håber I og jeres heste får en dejlig positiv dag sammen.

Knus fra Etoile, Maggie og Mia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænk lidt over det
Kommentér på:
Tænk lidt over det

Annonce