tænk lidt over det - elske hverdag.. {{forumTopicSubject}}
fandt lige denne sang:
http://www.youtube.com/watch?v=sYV8E_09NVc
og ja kendte den da godt, men nu er jeg jo blevet ældre og begyndt at tænke lidt mere over tingene. og sad stille og lyttede til teksten også kom jeg i tanke om at man jo aldrig kan vide hvornår ens liv slutter.
derfor vil jeg bare sige at i skal nyde hver en dag i har.
glemme de dårlige ting og hvis hesten går dårligt så lad hver med at bære nag for det kan jo være at det er den sidste tid i har sammen - for at sige det lidt brat.
forfæl dem i elsker hvor meget i holder af dem det er vigtigt.
udfyld jeres drømme oplev ting, så i den dag det hele er slut kan sige at jeg har haft et godt liv.
nu vil jeg ikke skrive alt muligt bare lyst til sangen
håber i vil tage det til efter tanke som jeg har gjordt
apr 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Heste: 3 Emner: 223 Svar: 4.507
jul 2005
Følger: 136 Følgere: 151 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.248
Hvorfor det ?
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 239 Svar: 1.047
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.109
Da jeg mistede min onkel i en bilulykke og min moster som brændte inde i sit hus, har jeg tænkt meget på det.
Det er faktis noget jeg kan sidde og græde over en hel dag.
Men jeg prøver at glemme det, og leve min hverdag normalt. Men selvom jeg er uvenner med min mor eller søster, bliver det altid sagt godnat eller hejhej.
Jeg ser ikke min far så tit, og når jeg endelig snakker med ham i telefon, begynder jeg altid at tude. Jeg er bange for at miste ham. Jeg har ikke oplevet de ting jeg gerne vil opleve med ham. Han kender ikke min hverdag, pga. han har valgt, at han ikke vil se mig, fordi hans kone ikke kan lide mig.
Han ser ikke hvor glad jeg er for mine heste, han ser ikke hvor dygtige Fenja og jeg er. Det ville betyde meget for mig, hvis han måtte. Ja, jeg skrev måtte. Han må ikke for hans kone, men jeg er sikker på, at han gerne ville.
Det var vist lige et sidespor. Men ja, jeg tænker alt for meget over det.
jan 2006
og også for dig Camilla ...
Jeg ville ikke kunne leve uden min far.. ELSKER ham over alt på jorden.. Så hellere selv dø end at meste ham, men på den anden side, så ville han jo være ulykkelig...
Men ja, ogs lige meget, - ELSKER bare min far
jan 2006
og også for dig Camilla ...
Jeg ville ikke kunne leve uden min far.. ELSKER ham over alt på jorden.. Så hellere selv dø end at meste ham, men på den anden side, så ville han jo være ulykkelig...
Men ja, ogs lige meget, - ELSKER bare min far
jan 2006
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.522
har også tænkt meget på sådan noget og på at miste en,, blandt andet er jeg total bange for at miste min farfar ,, vi har virkelig et nært forhold og jeg har boet hos ham i 2 år,, desværre er han snart 87 år er bare såå bange for at miste ham ;´(
veed ikke hvad jeg gør når det sker :´(
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.326
mener bare det var en dansk udgave vi hørte..
så ja.. jeg fældede lige en tåre eller 2
livet kan ende så forfærdelig hurtig..
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 239 Svar: 1.047
tænk lidt over det - elske hverdag..