1.134 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

til hestegalleriet- en snyder til hestegalleriet- en snyder

Natja R der har 5 heste herinde, har taget dem alle fra markedspladsen på heste-nettet, det var min part så flink at gøre mig opmærksom på.
Har tjekket det og det passer smiley
connemare Silva piaf ejes af en Charlotte Nielsen
Oldenborger Tira ejes af Kirsten og Niels Outzen
Frederiksborger Felix af Iglesø ejes af Turi Jensen
Araber Sheeko Bajar ejes af Stina og Leif Grønbæk
Og frederiksborer Taurus Brentedal ejes af Pia Jespersen
Det kan alt sammen ses ved at søge på heste nettets markedsplads ved at søge på hestenes race.
Hilsen Signe Larsen

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til hestegalleriet- en snyder
  • #1   22. feb 2004 Hej Signe
    Skriv en mail til hestegalleriet i stedet for. Så plejer de at reagerer ret hurtigt.
    Jeg fatter ikke hvorfor folk gør sådan noget. Kan ikke forstå hvorfor de skal stjæle andres heste, og hvad får de ud af det, når ikke det er deres egne?
    Godt du fanft ud af det, et stort skulderklap til dig. ;-D

• #2   22. feb 2004 Fuldstændig enig - men det kan jo være et forsøg på at blande sig i en verden man kun har råd til at drømme om - altså leve på en slags livsløgn. At stjæle er sku da forkastelig - at leve på en livsløgn er næsten endnu værre - for personen selv, jeg ved det ikke.

Det mindste disse "snydere" da så kunne gøre var vel at stjæle et "anonymt hestebillede" fra en udenlansk side.
    Så var der da i det mindste ikke så mange der fik ondt af det.

Det er jo alsammen en balancegang - for hestegalleriet skal vel heller ikke udvikle sig til et udstillingsvindue for at vise: "Se - sådan en fin, sød, supergod og vindende hest har jeg råd til - det har du ikke, så dig vil ikke have med i vort selskab"

kærlig hilsen bent

• #3   22. feb 2004 Er der ikke en der kan maile dem, prøvede nemlig, men så ævler mit bredbånd noget om at oprette forbindelse ????
    Har ondt af folk der føler sig nødsaget til at gøre sådan noget, men lidt dumt at stjæle så mange forskellige hest. Synes det var lidt mærkeligt og så skriver min part at hun altså var sikker på, at hun havde set dem til salg på HN.
    Hilsen Signe

• #4   22. feb 2004 Hej Signe!

Godt set, jeg mente også at have set den Araber Bajar til salg på hestenettet, men det kunne jo være hun havde købt den, så jeg fik ikke det lige undersøgt nærmere. mne du har ret, hun er vidst en fupmager!!!

Hilsen Britt

• #5   23. feb 2004 Det er rent fup...
    Her kan i se salgsannoncen på araberen:

(link fjernet)

Hilsen Britt

• #6   23. feb 2004 Fuldstændig enig - men det kan jo være et forsøg på at blande sig i en verden man kun har råd til at drømme om - altså leve på en slags livsløgn. At stjæle er sku da forkastelig - at leve på en livsløgn er næsten endnu værre - for personen selv, jeg ved det ikke.

Det mindste disse "snydere" da så kunne gøre var vel at stjæle et "anonymt hestebillede" fra en udenlansk side.
    Så var der da i det mindste ikke så mange der fik ondt af det.

Det er jo alsammen en balancegang - for hestegalleriet skal vel heller ikke udvikle sig til et udstillingsvindue for at vise: "Se - sådan en fin, sød, supergod og vindende hest har jeg råd til - det har du ikke, så dig vil ikke have med i vort selskab"

kærlig hilsen bent

• #7   23. feb 2004 For det første skulle du være meget rig hvis du havde købt dem alle, da flere af dem er heste til 60-70 tusinde.
    For det andet er de stadig til salg og for det 3 har jeg underrettet ejerne af heste, hvofaf 2 har skrevet tilbage og takket mig, så havde de solgt dem havde de nok sagt at det var ejeren der havde lagt dem herind.
    Og du skulle måske tænke dig om inden du udtaler dig om min part, for hun er nemlig en sød og fornuftig pige der ikke behøver at lyve for at få opmærksomhed.

• #8   23. feb 2004 Så fik vi vidst hende smidt ud!!!

Hun havde da heller ikke fortjent andet.

Hilsen Britt

Kommentér på:
til hestegalleriet- en snyder

Annonce