29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
til hestegalleriet- en snyder til hestegalleriet- en snyder
Natja R der har 5 heste herinde, har taget dem alle fra markedspladsen på heste-nettet, det var min part så flink at gøre mig opmærksom på.
Har tjekket det og det passer
connemare Silva piaf ejes af en Charlotte Nielsen
Oldenborger Tira ejes af Kirsten og Niels Outzen
Frederiksborger Felix af Iglesø ejes af Turi Jensen
Araber Sheeko Bajar ejes af Stina og Leif Grønbæk
Og frederiksborer Taurus Brentedal ejes af Pia Jespersen
Det kan alt sammen ses ved at søge på heste nettets markedsplads ved at søge på hestenes race.
Hilsen Signe Larsen
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Skriv en mail til hestegalleriet i stedet for. Så plejer de at reagerer ret hurtigt.
Jeg fatter ikke hvorfor folk gør sådan noget. Kan ikke forstå hvorfor de skal stjæle andres heste, og hvad får de ud af det, når ikke det er deres egne?
Godt du fanft ud af det, et stort skulderklap til dig. ;-D
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Det mindste disse "snydere" da så kunne gøre var vel at stjæle et "anonymt hestebillede" fra en udenlansk side.
Så var der da i det mindste ikke så mange der fik ondt af det.
Det er jo alsammen en balancegang - for hestegalleriet skal vel heller ikke udvikle sig til et udstillingsvindue for at vise: "Se - sådan en fin, sød, supergod og vindende hest har jeg råd til - det har du ikke, så dig vil ikke have med i vort selskab"
kærlig hilsen bent
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
Har ondt af folk der føler sig nødsaget til at gøre sådan noget, men lidt dumt at stjæle så mange forskellige hest. Synes det var lidt mærkeligt og så skriver min part at hun altså var sikker på, at hun havde set dem til salg på HN.
Hilsen Signe
jan 2004
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 14 Svar: 34
Godt set, jeg mente også at have set den Araber Bajar til salg på hestenettet, men det kunne jo være hun havde købt den, så jeg fik ikke det lige undersøgt nærmere. mne du har ret, hun er vidst en fupmager!!!
Hilsen Britt
jan 2004
Her kan i se salgsannoncen på araberen:
(link fjernet)
Hilsen Britt
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Det mindste disse "snydere" da så kunne gøre var vel at stjæle et "anonymt hestebillede" fra en udenlansk side.
Så var der da i det mindste ikke så mange der fik ondt af det.
Det er jo alsammen en balancegang - for hestegalleriet skal vel heller ikke udvikle sig til et udstillingsvindue for at vise: "Se - sådan en fin, sød, supergod og vindende hest har jeg råd til - det har du ikke, så dig vil ikke have med i vort selskab"
kærlig hilsen bent
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
For det andet er de stadig til salg og for det 3 har jeg underrettet ejerne af heste, hvofaf 2 har skrevet tilbage og takket mig, så havde de solgt dem havde de nok sagt at det var ejeren der havde lagt dem herind.
Og du skulle måske tænke dig om inden du udtaler dig om min part, for hun er nemlig en sød og fornuftig pige der ikke behøver at lyve for at få opmærksomhed.
jan 2004
Hun havde da heller ikke fortjent andet.
Hilsen Britt
til hestegalleriet- en snyder