{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Til Hestegalleriet: spørgsmål/ ønske.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved det har været oppe at vende før, men kunne man ikke lave en onlineliste på forsiden, eller evt. på folks profiler, så man hurtigt kunne se, hvem der var online, og evt. hvornår de sidst havde været det??? Det ville være ret fedt, da der jo tit er både kommentarer og udfordringer der venter ret længe på svar.... Og sidst, men ikke mindst, kunne man så ikke lave en boks på profilerne til pers. oplysninger, (navn, alder, landsdel, E-mail, MSN, ICQ, og hvad det nu ellers hedder altsammen.... Og til sidst, jer der ikke har fået lagt oplysninger om jeres alder og landsdel, var det ikke smart at få det gjort, så man evt. kunne komme i kontakt med nogen på sin egen alder, og evt. også i samme del af landet. Så var der måske nogen, man kunne rende sammen med, og måske ride sammen med...;o)
Mvh. Michael B

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Hestegalleriet: spørgsmål/ ønske..
  • #1   19. maj 2004 Michael, du kan altid se hvornår folk sidst ha været online, ved at kikke på deres profil. *ss*
    Og det med en oplysning om hvor i landet man hører til, det ville bare være en super ide. ;-D

Kommentér på:
Til Hestegalleriet: spørgsmål/ ønske..

Annonce