Til HESTEGALLERIET!!!! Til HESTEGALLERIET!!!!
Kan vi ikke SMIDE de der dumme/irriterende karakter ud??!!! Jeg er bare blevet meega træt af at høre: Hvorfor giver du mig KUN et 4-tal!!! Gaaaaaab....
Jeg har ikke fået særlig mange, men når jeg "surfer rundt på alle de andre og kigger falder jeg tit over de ÅNDSSVAGE spørgsmål...
MVH
Stephanie
apr 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 139 Svar: 604
sep 2004
Følger: 40 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 115 Svar: 1.380
apr 2004
Men hvis man nærmest har et "mål" med hvilken karakter man gerne vil op på, og man er sååå tæt på, og så kommer der lige en og gir et 3tal så man ryger ned igen, bliver man skuffet.. Men ikk vred..
apr 2004
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 145
Så er der en hest der ikke siger mig noget, stemmer jeg ikke, medmindre ejeren er en af dem der giver lave karakterer. Ikke fordi jeg er ude efter ejerne, men fordi de burde kunne holde til at få de lave karakterer igen, når de selv giver dem.
Jeg vil hellere undlade at stemme, end at give 5 eller 7 på en falsk baggrund, bare for ikke at blive uvenner og for at få høje karakterer igen.
jeg beder heler aldrig om en begrundelse for en lav karakter. jo jeg har har vist gjort det en gang, da jeg fik 3, mener jeg, og hold da op en sviner jeg fik. Noget med at 3 var flot, og at jeg ikke skulle komme at tro at alle kunne lide min hest og hids dig op og kom her ned.
...
Ikke den fedeste kommentar at få, når man spørger pænt.
Mvh Karina
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 52
Du skriver stolper op og stolper ned , med at karakterer er ligegyldige og du accepterer en lav karakter...MEEEEENNN...alligevel fortæller du at du giver samme lave karakter igen....FYYY DAAA Så er du da en smule dobbeltmoralsk....HUSK du stemmer på hesten....ikke på ejeren....Tankevækkende ikke??
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 30 Emner: 229 Svar: 828
Til HESTEGALLERIET!!!!