414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Til HESTEGALLERIET!!!! Til HESTEGALLERIET!!!!

Kan vi ikke SMIDE de der dumme/irriterende karakter ud??!!! Jeg er bare blevet meega træt af at høre: Hvorfor giver du mig KUN et 4-tal!!! Gaaaaaab....

Jeg har ikke fået særlig mange, men når jeg "surfer rundt på alle de andre og kigger falder jeg tit over de ÅNDSSVAGE spørgsmål...

MVH
Stephanie

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til HESTEGALLERIET!!!!
  • #1   31. okt 2004 Enig!! men synes det er i orden at få en grund uden at være sur, bare så man ved hvad man kan gøre bedre smiley

• #2   31. okt 2004 Jeg bliver ikke sur over at få lave karaktere, jeg har både fået 3 og 4 taller. Men giver man under 4 så syntes jeg godt man kunne forklare hvorfor!

• #4   31. okt 2004 Er helt enig med Ellen, men også med Cille.. Jeg elsker min pony mere end noget dyr i verden, hun er min bedste ven, selvom hun ikke har verdens bedste karakter! Men jeg har oss tit lyst til at give et 4tal, fordi jeg ikke bryder mig om racen, men jeg gider ikk bruge tid på at diskutere med en eller anden der ikk ka klare at få en sådan karakter.

Men hvis man nærmest har et "mål" med hvilken karakter man gerne vil op på, og man er sååå tæt på, og så kommer der lige en og gir et 3tal så man ryger ned igen, bliver man skuffet.. Men ikk vred..

• #5   31. okt 2004 Det kunne også være en mulighed at man ikke kunne se hvem der giver karakteren.. Men man vil jo også gerne sige tak, hvis man får en god karakter, og have nogle tips til hvad man kan gøre bedre, hvis man får en dårlig karakter..

• #6   31. okt 2004 Jeg giver efterhånden kun karakterer til de heste jeg bedst kan lide, for at undgå konflikter. Da jeg ikke er her for at diskutere karakterer med andre, synes jeg ikke at det er det værd.
    Så er der en hest der ikke siger mig noget, stemmer jeg ikke, medmindre ejeren er en af dem der giver lave karakterer. Ikke fordi jeg er ude efter ejerne, men fordi de burde kunne holde til at få de lave karakterer igen, når de selv giver dem.
    Jeg vil hellere undlade at stemme, end at give 5 eller 7 på en falsk baggrund, bare for ikke at blive uvenner og for at få høje karakterer igen.
    jeg beder heler aldrig om en begrundelse for en lav karakter. jo jeg har har vist gjort det en gang, da jeg fik 3, mener jeg, og hold da op en sviner jeg fik. Noget med at 3 var flot, og at jeg ikke skulle komme at tro at alle kunne lide min hest og hids dig op og kom her ned.
    ...
    Ikke den fedeste kommentar at få, når man spørger pænt.

Mvh Karina

• #7   31. okt 2004 Jamen søde Karina...........
    Du skriver stolper op og stolper ned , med at karakterer er ligegyldige og du accepterer en lav karakter...MEEEEENNN...alligevel fortæller du at du giver samme lave karakter igen....FYYY DAAA Så er du da en smule dobbeltmoralsk....HUSK du stemmer på hesten....ikke på ejeren....Tankevækkende ikke??

• #9   31. okt 2004 ja også mig de skal slettes

Kommentér på:
Til HESTEGALLERIET!!!!

Annonce