{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

[Velkommen/Afvis] Billeder og tekst. {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg og undrer mig lidt.

Ofte når nogen bliver optaget med meget få (eller ens) billeder og/eller meget lidt tekst ser man mange der i kommentarerne til hesten skriver noget i stil med:

"<i>Har budt Velkommen</i> [...] <i>men mere tekst og flere billeder</i>"

Jeg kan ikke helt forstå tanken bag dette; hvis I vil have der er flere billeder og mere tekst, hvorfor så byde velkommen? Personen kan jo bare forsøge igen (med mere tekst og flere billeder) hvis hesten skulle blive afvist, hvorimod der ikke er nogen garanti eller direkte sandsynlighed for at billeder og tekst bliver opdateret / udvidet med det samme personen er inde eller i nærmeste fremtid.

<b>Grunden til</b> at jeg undres er at der er mange der jævnligt brokker sig over at der er heste med meget lidt tekst eller meget få billeder...

Ville det ikke være nemmere at afvise hvis man ikke er tilfreds med hvordan profilen ser ud?

Og bare rolig, der er stadig mange der byder velkommen, enten fordi de byder alle velkommen, eller fordi de <b>er</b> tilfredse med profilen.

<i>Debatten er givet fri</i>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  [Velkommen/Afvis] Billeder og tekst.
  • #2   13. aug 2005 <b>Tia</b>

Nej der er ingen regler om det, det der undrer mig er at folk beder om mere tekst og flere billeder, og samtidigt byder velkommen.

Lige en ting mht google; du kan finde de fleste heste på google hvis de er på nettet et sted; jeg er ikke sikke rpå om stjerneskud kan findes, men det at man finder dem på google betyder ikke nødvendigvis at de er falske.

Og det at man ikke finder dem betyder ikke at de ikke er falske.

Kommentér på:
[Velkommen/Afvis] Billeder og tekst.

Annonce