Velkommen / Afvis {{forumTopicSubject}}
Hejsa Hg ..
Jeg vil bare lige høre jer , har efter hånden lagt mærke til at der er rigtig mange der afviser en alm. hest , kun med boks billeder , hvor der er 5-8 billeder . Hvilket jeg også selv ville gøre , da man ikke kan se hvad tilknytningen er til hesten , selvom det nok er beskrevet i teksten .
Det jeg så vil høre om er , hvorfor så byde velkommen til et FØL når der kun er 5-8 boks billeder ??
Jeg kan , undskyld mig , simpelthen ikke så en skid forskel ..
Nu skal I ikke tro jeg selv har forsøgt at oprette sådanne heste , men jeg vil bare gerne vide hvorfor ??
Og det kan godt være føllet lige er førdt 3 dage før det bliver oprettet , men så må man bare tage nogle gode og mange billeder , for det er vel den samme undskyldning som en der har haft hesten i 3 dage og skriver BILLEDER KOMMER , hvilket der stortset ALDRIG gøre ??
Men spørgsmålet var jo faktisk , hvorfor byde velkommen til et føl , som har lige så mange og måske utydelige billeder som en hest ??
God onsdag , knus Pernille .
aug 2008
Følger: 77 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 1.885
Tjek evt mit forum: surt opstød, der har jeg fat i noget af det samme
jul 2008
Følger: 297 Følgere: 299 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.056
Så hvis de overholder brugerbetingelserne, så skal de bydes velkommen.. Hvis ikke, så skal de afvises..
Brugerbetingelserne:
Du skal have tilknytning til hesten.
Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
feb 2007
Følger: 147 Følgere: 182 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 1.690
Hvis reglerne er overholdt, så skal de jo bydes velkommen, så hvis billederne er tydelige og af selv hesten, så skal de da ind.
Nu er der så desuden mange, der ikke har deres føl ude fra starten, så gode billeder i boksen, må da være okay?
Ang tilknytning, så står der ikke i reglementet, at man skal kunne e din tilknytning, der står du skal have tilknytning.
jul 2007
Følger: 162 Følgere: 183 Heste: 7 Emner: 168 Svar: 1.397
Men det er det åbenbart ikke , for de fleste føl kommer ind bare de har 1 billede .
Velkommen / Afvis