{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Byd velkommen eller afvis {{forumTopicSubject}}

Ved godt dette emne har været oppe tit men blir sådan lidt når man læser under nogle af de heste som venter på at blive optaget eller afvist ..
En hest har f.eks 12 gode billeder og alligevel er der nogen som ønsker flere billeder ?? Samtidig er der nogen som kommenter at når brugeren har haft hesten i over 1/2 år så burde brugeren kunne skrive mere om hesten .. Hvad hvis brugeren ikke er så god til at lave en beskrivelse ?? Eller at de først måske rigtig er kommet i gang med at ride ??
Ved godt folk er forskellige men
Dette er vel et galleri så beskrivelserne er vel ikke vigtige ..
Dette var bare lige en lille bemærkning fra min side..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byd velkommen eller afvis
  • #1   19. maj 2013 Jeg er bare helt enig ! smiley

• #2   19. maj 2013 Jeg har ofte hørt bemærkningen "det her er altså et GALLERI", når folk ikke har nok billeder - men der står altså i reglerne, at kravet er 5 billeder.. Så den holder altså ikke smiley

• #4   19. maj 2013 Ja også mig :! Da jeg fik Agelaja (Astrid) ind så skrev nogen for slørede billeder for lidt beskrivelse . Nu har jeg lavet det om men man bliver alligevel lidt sur :!

• #5   19. maj 2013 Jeg har det sådan lidt, at ligger man 5 ens, mørke og slørrede billeder ind af sin hest, fordi man ikke har flere lige nu.(Måske fordi det er en ny hest), jamen så vent da med at oprette hesten før man har flere varierede og gode billeder af hesten :-).

• #6   19. maj 2013 ja helt enig. det er fuldstændig latterligt- det burde slet ikke være brugerne der skulle bestemme hvem der skal ind eller ikke... på Heste-nettet.dk der opretter man bare sin hest.. sådan burde det ogsdå være her.... og ikke undskyld mig" en eller anden lille pige på 8 år" der liiiige mener det og det.. det er simpelthen IKKE i orden;/ bare MIN mening..

• #7   19. maj 2013 "Jeg har bare ikke flere og bedre billeder lige nu".. nej men så vens da for f... Med at oprette hesten til du har. Det er et galleri som nogen siger, så billeder er et must. Altså hvis brugerne ikke kan tåle kritik, så skal de ikke være her. Hvis i går ind pg ser nogen der rent faktisk har taget rådene til sig, så kan i se, at de meget lettere kommer ind. Vi er her jo for at rådgive hinanden.
    Hvis admin skulle godkende dem der kom ind, så kunne hun jo ikke lave andet smiley

• #8   19. maj 2013 Jeg synes til gengæld folk, at som opretter deres heste uden fødselsår burde afvises. Alle ved da hvor gammel deres hest er.

• #10   19. maj 2013 Anna: der er jeg så ikke enig. Før alle heste skulle have pas, var der mange der mange med ukendt alder smiley

• #11   19. maj 2013 Prøv at gå ind og læse reglerne om det.
    Der var engang en hest herinde, som skulle ind. Alle afviste den (kan ik huske hvorfor)
    Så tænkte jeg - Giv dog manden og hesten en chance, de ser da søde nok ud, bla bla bla.
    Så fik jeg en besked fra hg om at jeg skulle bedømme ud fra reglerne, ikke ud fra min mening.

Det kan godt være at hesten har 11-12 billeder, med det hjælper ikke noget hvis de stort set er ens, slørrede, mørke - bare dårlige.
    Der skal også være tilknytning mellem hest og ejer, og kan det ik ses eller læses i beskrivelsen, så må vi ik stemme den ind smiley

Har man svært ved at læse eller skrive, så må man jo bede en om at hjælpe. smiley
    Og når man har haft hesten et halvt år, burde man vide mere end riligt, man kan altid proppe mere på sin tekst! smiley

• #12   19. maj 2013 Poppy: Rideskolehestene har jo også et hestepas, det er bare spørgsmålet om, at man kan få sig taget sammen, til at spørge om man må se det pas, før man opretter hesten.
    Ballon: Men alle heste har jo hestepas nu, så det bør jo ikke være noget problem smiley

• #13   19. maj 2013 Kallie - Det er lidt noget vrøvl, man kan lave noget med ALLE heste/ponyer c:

• #14   19. maj 2013 Kailie, derfor kan du fint beskrive din hest. smiley

Du kan jo sagtens bruge masser af tillægsord for at uddybe smiley

Og så istedet for bare at skrive
    Højde: 115.

Så skriv noget mer uddybende.
    -115 - Super dejlig højde, som passer rigtig godt til mig lige på nuværende tidspunkt.

(måske et dårligt eks. men ja (-;! )

• #15   19. maj 2013 Ja, alle heste har pas nu (eller burde have det). Men hvis de kommer fra hestehandler eller lignende som har glemt alderen, så kigger dyrlægen på tænderne of skriver enten et tilfældigt årstal, eller ingenting smiley

• #16   20. maj 2013 Hmmm jeg forstår så ikke helt forskellen, angående stamtavler..
    Folk skriver der skal være stamtavle på, før de må vælge en race? Sjovt der så er mange der slet kkke gør det; hvor få får snart en sviner?

• #17   20. maj 2013 Det er fordi, det står i reglementet, at hvis hesten er racetypisk, så må man godt oprette den under en bestemt race smiley

• #19   20. maj 2013 Enig, Pip!...Dolnra...Pip! smiley

Kommentér på:
Byd velkommen eller afvis

Annonce