{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Hader at bo hjemme {{forumTopicSubject}}

Åh ja..... det har er noget af en læng historie, men jeg skulle bare ud med den.....

Nu har jeg det sidste års tid boet sammen med min Far, stedmor og deres 3 (I en lang periode 4) plejebørn..... GISP.... Jeg bryder mig normalt ikke om denne side af min familie da jeg syntes de er for kontrolerende og dominerende (Speciel min stedmor) Men realiteten er at jeg ikke kunne klare mig selv økonomisk og jeg manglede nogle der ville aflaste mig lidt engang i mellem fra min søn.....
Det er gået meget op og ned både med sur råben men også gode samtaler, men nu er grænsen ved at være nået.... i Febuar blev jeg gravid igen og sammen med min kæreste blev trængen til at flytte og skabe vores ejet liv meget stor.... Min stedmor er i midlertidig blevet mere og mere emsig og kontrolerende specielt over for min søn.... Det sidste hun har fundet på er at min søn på 3 ikke må græde for det gør storer drenge jo ikke..... MIN SØN ER 3 ÅR...... Han er ikke sådan en der slår og sparker.... Er der noget der går ham på begynder han at græde, og det vil jeg da ærligtalt heller af end at han er en rod..... Jeg blev så ked af det da hun næsten skældte mig ud fordi han græd og som om det var mig der var noget galt med... Jeg fik ringet til min kæreste og sagde til ham at jeg ville flytte med det samme.... om aftenen ringede han så tilbage og sagde at han muligvis havde skaffet os en lejlighed langt væk fra min stedmor... Min mor og stedfar her imidlertidigt købt hus i samme område og skal i dag ud og kigge på den lejlighed til os og godkeder de den kan vi flytte om 14 dage.... Jeg er så glad og jeg går bare og håber så inderligt at den lejlighed er som den skal være, For skal bare væk for ikke at ødelægge min søn helt...
Jeg glæder mig bare til at komme hjem.... for her er der intet der forbindes med et hjem.... ude godt men jeg glæder mig til at komme hjem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader at bo hjemme
  • #2   11. jun 2009 jeg ville også være glad hvis jeg stadig måtte bo hjemme når jeg bliver 23, og endda med 2 børn :´)

men dejligt du skal flytte (;

• #3   11. jun 2009 Team FE :'D<3 S: Undskyld mig (der er ikke noget ondt i dette indslag), men hvordan kan du se det fra det synspunkt, når du ikke selv har barn. (Hvilket jeg mener er godt nok smiley du er jo kun 14) Du skal selvfølgelig have lov til at have din holdning. Men du skal se det fra en mors side, hvad ang. hendes søn og opdragelse.
    Tror da nok at Savner dig min elskede Yankee D er taknemlig for deres hjælp, og rent moralsk så skal hendes søn også overholde de regler de har der hjemme, men hvad opdragelse ang. mener jeg ikke hendes sted mor skal blande sig. Og hun kan da under ikke omstændigheder forlange at et 3-årigt barn ikke må græde. Og det er etisk forkert at skælde moderen ud over det.
    Men som du selv siger burde hun alligevel takke for støtten, og det tror jeg bestemt også hun gør, men der er stadig grænser. smiley

Savner dig min elskede Yankee D: dette er lige så meget til dig, for at vise min sympati.

• #4   11. jun 2009 det med opdragelsen sys jeg bestemt også er for groft, han må sgi da græde ligeså meget som andre 3'årige ? smiley

• #5   11. jun 2009 Jeg er skam glad for at di vil hjælpe og tror lidt at du har misforstået mit indlæg Team FE :'D<3 S.

Som skrevet er min søn 3 år og vi har boet hjemme det sidste år pga min økonomin var ruineret efter et uheldigt forhold... Jeg har været alene med min søn i halvendet år ca før det gik galt og der var der styr på alt... Jeg havde oven i købet hest og både tid og råd til den også.... Mine forældre hjalp mig på ret kurs igen og det er jeg da bestemt taknemmelig for.... Men på det sidste er mine forældres forhold gået meget ned at bakke , de skændes meget og min Far virker mere som syndebuk end som en ægtemand for min stedmor (I hvert fald i mine øjne) i takt med deres forhold går ned af er min stedmor blevet være over for mig og Benjamin.... jeg kan ikke gøre noget rigtigt og benjamin skal pludselig til at være stører end han er... Det er da ikke helt fair.

Ja jeg er gravid... Men bor jo ikke hjemme med 2 børn.

• #6   11. jun 2009 Jeg forstår slet ikke hvorfor du vælger at få barn nr 2 når du ikke har økonomi til at få det hele til at køre med barn nr 1.

Når det så er sagt, så synes jeg at du måske skulle tage en samtale med din stedmor om opdragelse. Det er lidt svært for i bor under hendes og din fars tag så i princippet er det deres regler som gælder, men prøv alligevel at tage den snak med hende. Men du skal nok også huske på at det heller ikke er let for dine forældre at have dig og dit barn boende,

• #7   11. jun 2009 Jeg kan godt se du gerne vil væk. Det er jo dine børn og DIG der skal opdrage dem. MEN da det ikke er dit hus, og du er "gæst" er det ikke dine regler, men dem du bor hos regler man følger.
    Håber for dig du får den lelighed, og tillykke med den lille ny :')

• #8   11. jun 2009 Frikke med Sillybillyjojimbob .

Hvad angår min økonomi er den kommet i orden... Det var et dårligt forhold der gjorde at den var smadret.... før det forhold klarde jeg både Benjamin, hesten og at bo selv uden problemer... så der var en årsag til den dårlige økonomi..

Hvad angår at snakke med min stedmor så er det forsøgt og det hjalp også en tid men så gik det stille og roligt ned af bakke igen...Begge mine forældre er uddannet pædagoger så det er svært at sige noget til dem om opdragelse... Nu de bør de har i pleje har eller har haft problemer eller handicaps... Har ikke forstald på om de gør det godt eller skidt, men i mine øjne ved de ikke mere hvad det vil sige at kunne passe et barn uden problemer.

• #9   11. jun 2009 Jamen hvis din økonomi er iorden igen, så synes jeg du skal flytte. Det værste der kan ske er altså at blive uvenner med sin familie.. Så flyt inden noget går alvorligt galt i jeres forhold til hinanden smiley

• #10   11. jun 2009 Gitte J

Jeg kan udemærket se meningen i det du skriver og ærligtalt er det da det svar jeg har kunne bruge mest af smiley så mange tak for det... Ja det er nemt at give andre skylden for det man enlig også selv gør... Men det er vel en afmagt af at det er ens ejet barn og er der nogen der skal opdrage er det en selv... Mon ikke alle forældre tænker sådan?

Hvad angår lejligheden og min mor er det fordi det er langt for både mig og min kæreste at rejse for at se noget som vi måske siger nej til, min mor skulle imidlertigdig selv derover og skrive under på nogle parpire til deres nyr hus og de tilbød at kigge på det før vi gjorde så vi var fri for at rejse forgæves.

Jeg skal bestemt nok give en beretning senere når jeg har hørt fra min mor

• #11   11. jun 2009 Frikke med Sillybillyjojimbob .

det er også planen.... men grunden uddanelse har jeg ikke kunne flytte før nu her... Men det er bestemt også hvad jeg har planer om....

• #12   11. jun 2009 Hej smiley

kan godt fprstå at du gerne vil væk. nu har du dig en familie, og nu er du "Bossen" for DIN familie (børn + kæreste), og ikke din stedmor.
    og som 23-årig med kæreste, graviditet + barn, kan jeg godt forstå at du gerne vil have dit eget sted, hvor du kan forme dit liv som du vil.

dejligt at høre ang. lejlighed.. smiley
    held og lykke..

Ditte Elmgreen ..

• #13   11. jun 2009 » Ditte&Carina - *stævne lørdag*<3 !

nej man siger jo at det er ekstremt svært at komme hjem når man har boet selv og i sær når der er børn indblandet....

• #14   11. jun 2009 TIL ALLE...

Har lige snakket med min mor de har både gode og dårlige ting om lejligheden men de syntes vi skal tage den da den er god nok til vi kan få noget anden og god nok til at vi bare kan komme væk.... Så er jeg bare over lykkelig nu smiley

Kommentér på:
Hader at bo hjemme

Annonce