Venskaber, eller ej /: {{forumTopicSubject}}
Undskyld den måske lidt grimme overskrift, men nu har jeg bare fået for meget.
Jeg går i 9. klasse, og bor i en lille by på fyn. i fritiden er alle os mere unge mennesker mere eller mindre sammen.. det vil sige i en aldersgruppe fra cirka 13 - godt og vel 18 år.
Vi er så til fest her i går henne ved en af mine gode veninder, og deriblandt er også min 'bedsteveninde' og en anden af mine 'veninder'. I mens der er fest går jeg om til en af mine andre venner, da jeg havde lovet ham at komme hen og snakke med ham. her ringer de her to tøser så til mig, og siger at jeg 'fucking godt kan komme tilbage' fordi de lige skal snakke med mig. tænker bare, at de nok bare er fulde og keder sig. Men derefter ringer en ven af mig så, og siger at han ikke vil råde mig til at komme tilbage, fordi de her to tøser er helt oppe og køre, og vil smadre mig totalt. men jeg går så derned alligevel, og her flipper de heeeeelt ud på mig, fordi de siger jeg har gået og sagt alt muligt lort om dem, hvilket jeg IKKE har, da jeg ikke Havde den mindste grund til at gøre det, den ene var jo min 'bedsteveninde'. men så, fordi de begynder og virke så truende, som om at de vil smække mig en, så blander min ven sig, og siger at de bare skal til og skride i stedet for altid at splitte venskaber op hele tiden. så skred de, men råbte alt muligt lort om mig. så i dag kommer jeg gående hjem ad sammen med to af mine veninder, som de også hader, også begynder de at følge efter os. da vi er nået hjem til os, har de så ringet efter alle mulige i biler, og halvdelen af byen, og de står allesammen udenforan mit hus. så begynder de at stå og råbe af os alle tre, også kommer hende den ene hen og siger, at hvis jeg nogensinde siger sådan noget, og hun bare hører det mindste, så får jeg så mange smæk at det er helt utroligt.
- Jeg er så chokeret! Undskyld mit ordvalg, men jeg havde aldrig troet at ens bedsteveninde kunne finde på at bolle en i røven på den måde der! Er så sur, bange, og mega ked af det, at det er helt utroligt.
Overvejer lidt, om det kun er i de her små byer at venskaber splittes af ingenting, at der går lorte rygter hele tiden som slet ikke passer, samt at der skal SÅ lidt til, for at alle vender en ryggen?
^^ Jeg er ved at være SÅ træt af at bo her.
jul 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 52 Svar: 2.205
hva faen er det der går af sådan nogle tøser
desværre sker det mange steder..
min gamle bedte, ven, i det her tilfælde, hadet mig ogs lige pludselig.. og så begyndte alle drenge jo bare at hade mig.. Men nu har det heldigvis vendt sig -_-'
men virkelig, hva sker der for de mennesker :s:s
jan 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 94 Svar: 1.278
du føler dig truet og mange af dem der var med var over 15.
og hvis du føler dig truet, så har du ret til at melde dem.
så nemt er det.
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
dec 2004
Følger: 46 Følgere: 67 Heste: 4 Emner: 173 Svar: 1.904
fuck hvor ubehageligt ;s har du snakket med siri? (': eller nogle andre om det?
det kunne nok også være en god idé, hvis du snakkede med dine forældre.
er det nogle jeg ved hvem er? dine 'bedste veninder'?
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.029
Team KA: Hvad så, når der ikke er nogle beviser for det, eller jo der var mine veninder de også truede. men ikke andre, andet end nogle som holder med dem.
Mia: Jeg kan så oplyse dig om at den ene tøs kun går i skole tre dage, fire timer pr dag, om ugen, og er dum i låget. den anden har været skudt af på stoffer. men det er mere det lort med, at de aldrig tror en skid på hvad man siger, og rygterne går som iiiingenting!
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.029
aug 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 175
dec 2004
Følger: 46 Følgere: 67 Heste: 4 Emner: 173 Svar: 1.904
jeg synes også, du skal melde dem.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 324
jan 2007
min mening
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 979
jeg er ogå lige blevet lovet slag af en tøs herude, for noget som der ikke er min skyld(længere historie), men ved jeg godt kan tage hende hvis det er, men har ikke lyst til at slå, hvis hun slår mig går jeg til politiet med der samme. .
prøv at melde dem, hvis de truer dig og alt muligt, det ville jeg gøre...
sep 2006
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 162 Svar: 1.915
jan 2007
det havde jeg ikke set..'
jeg er 15 og går i 8.klasse
Venskaber, eller ej /: