{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

ARGH!! {{forumTopicSubject}}

Ej, jeg har bare lige brug for at komme ud med det et eller andet sted!

Jeg er rigtig meget uvenner, med en som plejede at være min allertætteste veninde... Men det er faktisk ikke det som er så irriterende, for hun har været rigtig led, så har ikke lyst til at finde ud af det med hende!

Men vi har tidligere været rigtig gode venner med en anden pige fra vores årgang, som hun så blev træt af, og fortalte mig at jeg også skulle være træt af.. Det faldt mig ikke særlig svært på det tidspunkt, fordi vi var inde i en periode, hvor vi var ret meget uvenner hele tiden... Men her på det sidste har jeg virkelig fortrudt, at jeg behandlede hende så dårligt, og en masse sommerting, som jeg begyndte at bruge, mindede mig om hende, fordi vi har købt dem sammen. Hun er i mellem tiden blevet gode venner med hende som jeg er blevet uvenner med, men det var jeg ligeglad med, og idag tog jeg mig så sammen, og gik hen for at sige undskyld og tale med hende om ikke hun kunne tilgive mig på en eller anden måde, selvom jeg havde været så led.. Hun sagde at det kunne vi sikkert sagtens finde ud af, og jeg blev rigtig glad.. Vi skrev så sammen her i eftermiddags og jeg spurgte om ikke vi skulle lave et eller andet sammen i påskeferien, for det var svært at finde sådan rigtig ud af det nede i skolen. Først sagde hun, at det ville hun rigtig gerne, men senere skrev hun, at hun hellere bare synes at vi skulle nøjes med at snakke i skolen, fordi jeg jo havde sagt så meget om hende til folk... Jeg har spurgt hende hvor hun har det fra, og også skrevet en laaaaang besked til hende om at det ikke passer, og at jeg godt kan forstå hvis hun ikke har lyst til mere end 'skoleplan', men så skal det bare være en rigtig grund, og ikke noget der ikke passer. Men hun svarer ikke...

Det der så irriterer mig allermest ved det hele, er at jeg bare godt ved hvor hun har det fra... Hun har det fra hende som jeg er uvenner med, for det er ikke den første hun gør det med! Jeg har virkelig bare lyst til at gå op og råbe af hende i skolen imorgen, hun har ødelagt så mange af mine venskaber med folk på det sidste, fordi hun vil have dem 'over på hendes side', og jeg er bare virkelig træt af at hun ikke kan holde det mellem mig og hende!

Ja, undskyld, men jeg havde bare lige brug for at skrive det et eller andet sted...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH!!
  • #2   28. mar 2012 uha træls for dig, kender det rigtig godt, har det slev sådan for tiden, bare det at min"veninde" "styre" hele skolen, så det er svært at være i skole uden at hun ved alt hvad jeg laver, så det er meget heldig at jeg er i praktik de næste 14 dage smiley

  • #3   28. mar 2012 Tja, du har vel sådan set selv ødelagt det, efter du behandlede hende dårligt. Et undskyld glatter jo ikke papiret ud igen...

    Og er det rigtige venner du har, forsvinder de jo ikke bare over til din tidligere veninde... Rigtige venner stoler på deres venner... Og så kan (næsten) intet skille dem ad...


  • #4   29. mar 2012 Maria: Nej, jeg ved godt at jeg ikke bare kan sige undskyld, og så burde vi være fantastiske veninder igen, jeg er bare rigtig ærgelig over at hun ikke har lyst pga. en løgn hun har hørt fra hende jeg er uvenner med!:-(

  • #5   29. mar 2012 Men det VED du jo ikke - det kan jo også bare være at hun har tænkt over det, og egentlig ikke føler sig parat til at tilgive dig.

Kommentér på:
ARGH!!

Annonce