{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Ville du gøre det? {{forumTopicSubject}}

Heej smiley
Jeg står med dette problem, at jeg skal købe en hest, men skal self. have den handelsundersøgt, og jeg havde så valgt Kasernen, men så for jeg så at vide at ejerne at dem bruger de til dyrlæge...

Der står jo alle steder at man ikke skal bruge ejers dyrlæger, men ville Kasernen snyde??

Ville i tage Kasernen alligevel, eller finde en anden dyrlæge?

Det er næstved kaserne der er tale om smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du gøre det?
  • #1   10. jun 2009 find en veninde som har en god dyrlæge, ville aldrig bruge en som hesten har i forvejen

• #2   10. jun 2009 Det er bare sådan at mine veninder bruger Kasernen smiley

• #3   10. jun 2009 Jeg er enig med A S S I , jeg kan se fordele i at vælge gamle dyrlæge.

• #4   10. jun 2009 Man skal altid få en ukendt dyrlæge tiol at tjekke hesten, brug aldrig en som kender hesten og ejerne, da der let kan opstå misforståelser og snyd... smiley

• #5   10. jun 2009 Spørgsmålet er nok mere om dyrlægen kan huske hesten smiley

Jeg ville godt turde bruge en gammel dyrlæge, især hvis han har så mange kunder som det virker til ham der har, for så er der en lille chance for han kan huske præsis den hest hvis den ikke har haft et langt sygdomsforløb med meget dyrlæge

• #7   10. jun 2009 - ikke alle dyrlæger har rent mel i posen, så nej jeg ville aldrig bruge den samme!

• #8   10. jun 2009 A S S I - Det er jo let at sige, men ikke alle er lige gode dyrlæger og der er faktisk nogle der snyder!

• #9   10. jun 2009 ikke alle dyrlæger gør det, men man skal aldrig vide sig sikker..
    ja dyrlægerne tænker på hestens ve og vel, men de skal ski også ha brød på bordet og derfor må de også tænke på deres kundekreds..
    nogle dyrlæger vælger så at skjule en hests fejl for at hjælpe tidl og nok også kommende kunder i stedet for nogen man måske aldrig skal se igen og de kan jo bare sige at skaden ikke var synlig under undersøgelsen eller noget..
    ikke alle er sådan selvfølgelig.. men der findes altid brodne kar og de kan også være hvor man mindst venter det.. =0)

• #11   11. jun 2009 Jamen jeg turde godt bruge kasernes ( men jeg er også uhyggeligt naiv).
    Jeg har netop i dag spurgt min kommende dyrlæge om det samme, hun sagde at jeg bare kunne bruge sælgers det skulle ikke have nogen betydning: Dyrlæger har deres faglige stolthed og deres integritet. "min " kommende dyrlæge har fortalt at hun op til flere gange har kasseret en hest i helbred - selvom det var hendes faste kunde......... så ja - jeg turde godt. Hestens faste dyrlæge kender den godt, kender dens skader - så jeg naive menneske turde godt

Kommentér på:
Ville du gøre det?

Annonce