1.258 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvad ville du gøre? Hvad ville du gøre?

Hej
Hvad ville du gøre hvis dig og din hest er ude på tur det går rigtig godt og i hygger jer sådan den stopper ligepludselig op og vil ikke videre fordi den har set noget den står limet fast du sparker og sparker til den men den er total ligeglad

Ville du fortsætte eller vender du om?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville du gøre?
  • #1   21. aug 2015 Jeg stiger af og trækker den forbi. smiley

• #2   21. aug 2015 Forsætte selvfølgelig, ellers slipper den jo af sted med at stoppe. Den finder ud af at stoppe op = ikke mere motion.

• #4   21. aug 2015 Jeg kan som regel altid få min til at gå forbi alligevel. Så hopper han bare lidt på vejen forbi smiley men hvis han en dag slet ikke er til at få forbi, så ville jeg hoppe af og trække ham et lille stykke.

• #5   21. aug 2015 Har jeg massere tid, bliver jeg siddende og venter - har jeg ikke meget tid stiger jeg af og trækker

• #6   21. aug 2015 jeg ville lade den stå, på et tidspunky vil den kede sig og igen gå videre

• #7   21. aug 2015 jeg vil også bare lade den stå, og vente på den har gloet færdig så vi kan komme videre..... jeg sparker ikke, men lægger gerne pres på, som jeg holde til den viser tegn på at lystre, så slipper jeg presset. går den ikke alligevel lægges der pres på igen.

jeg hopper kun af i aller yderste nødstilfælde

• #8   21. aug 2015 Min er tilpas nysgerrig, så hvis man giver hende lange tøjler hår hun bare over og snuser til objektet. Når hun så har fundet ud af, det ikke er farligt, vader hun bare forbi. smiley

• #9   21. aug 2015 Jeg ville slet ikke sparke og sparke til min, da hun så vil rejse sig i stedet. Jeg ville blot sidde og vente og trykke lidt, når jeg føler hun er klar. Da vi fik grise ude hvor hun står tog det et kvarter at komme forbi de første mange gange, men sådan er det. Hellere det og så have en forholdsvis afslappet hest end at presse den og få en hest der stresser endnu mere

• #10   21. aug 2015 Stå af og gå forbi.
    Når du sidder på ryggen af hesten, beder du den om at gå først. Når du står på jorden er det dig der går først, og viser hesten at det ikke er farligt.

• #12   21. aug 2015 Hvis min tålmodighed var i bund den dag ville jeg trække forbi. Ellers ville jeg bare vente, den gider ikke stå der forevigt smiley

• #13   21. aug 2015 Jeg ville nok forsøge mig med et lille retningsskift, det kan tit hjælpe. Ikke vende om, men dreje den 10 cm til den ene eller anden vej, så er der mange heste, der "løsner op" og godt vil gå. Hjælper det ikke, ville jeg også blive siddende/stående, indtil hesten reagerer. Ikke noget med at sidde og sparke, bare sid der og "forlang", at den vender hovedet mod det "farlige".

Det er kun det allersidste, jeg ville gøre at stå af og trække den. Og her mener jeg, hvis jeg har siddet der en hel dag og det er ved at blive mørkt og hesten stadig ikke reagerer smiley men ville aldrig vende om og lade hesten vinde!

Kommentér på:
Hvad ville du gøre?

Annonce