Kommer aldrig i gang! Økonomi/skuffels {{forumTopicSubject}}
Jeg skriver lige et fustrations indlæg, da min hest lige er blevet konstateret forfangen)o: Jeg er ked af det, og man ved jo ikke hvor meget hest man har tilbage bagefter....
Jeg var liige kommet godt i gang med ridningen igen, efter han var låst i ryggen/nakken og havde kiropraktor i November/December...
I September kom han grimt afsted og fik et rigtig stort dybt sår i bringen..
Lige nu står han i sand boks, får et minimum af foder, hø, medicin og får skyllet ben flere gange dagligt... Han går på en mini fold, da jeg ikke kan have ham inde i stalden i en månede. Jeg har 3 heste, og de andre 2 må gerne komme på fold. Men det er svært at dele dem op, da de tænder helt op!
Inden for 10 dage skal han i røngten på Ansager Dyrehospital for at se hvor slemme skaderne i hans ben er blevet...
Jeg har brugt oceaner af penge, og synes ikke jeg får så meget "sjov" ud af det.
Sikke dog et klynke indlæg!(o: Få mig lige op med humøret! Og kryds fingre for min hest bliver hest igen.
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 316
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Og sæt dig ned i ½ time udenfor og se på de heste du har der må komme på fold. Jeg bliver altid i godt humør når jeg ser mine dyr glade
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 1.145
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 1.145
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 93
Jeg har jo kaniner, og de betyder ligeså meget for mig som en hest. Jeg havde så på et tidspunkt en lille teddy, jeg opdagede forskrækket hans skæve tænder og så gik der ellers godt 1 måned med, at vente på, at maden bliver spist, rende til dyrlæge hele tiden, nærmest tvinge mad i ham, "opbløde" (?) foder til ham, så han ikke dør af sult og tilsidst træffe den virkelig virkelig hårde beslutning, at bestille aflivning til ham!
Det gør bare ondt når ens dyr har det dårligt. Man føler sig magtesløs og står med et kæmpe ansvar og beslutninger der skal træffes.
Held og lykke med din hest, - krydser fingre!
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 21
HVor er det træls for jer - men pas på med du ikke giver ham for lidt foder, men gerne masser af roepiller... det er en udbredt misforståelse at man ikke må fodre sin hest når den er forfangen.. men det ved du sikkert godt (ellers skriv en pb for gode råd om fodring af forfangen hest).
God bedring
Kommer aldrig i gang! Økonomi/skuffels