{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

Kommer mig aldrig efter i går.. {{forumTopicSubject}}

Jeg var på besøg et rigtig klamt sted i går. Jeg fik mit hjerte knust da jeg så de lorte forholde dyrene boede i...

Min veninde og jeg ville overraske vores bedste ven med et guldhamster da hans hamster døde i onsdags.

Vi havde været i Ribe Zoo og i hvinding men ingen af de to dyrhandler havde et guldhamster, så vi måtte gå over til plan B og lede efter en online annonce. Vi fandt en annonce på gul og gratis med guldhamster tilsalg for 50 kr.

Jeg ringer dem op og får et nogenlunde godt indtryk af dem.
Da vi kommer derud er det en faldefærdig gård der ligner en losseplads, men det er nu ligemeget.

Vi stiger ud og der kommer 5 hunde løbende ud i deres forhave som de har hegnet ind. Hundene ser okay ud.

Manden til damen jeg snakkede med kom ud og første os ind i en stald.

Der går hængebue svine mange af dem og de har intet at putte sig i.. og der stinker bare!! skal siges jeg selv har et hængebue svin og det er en orne og han stinker overhoved ikke sådan som der gjorde inden i den stald!!

Vi kigger ned i boksen til et hængebue svin som havde fået unger.. manden indrømmer at han har dræbt to af ungerne fordi den fik 10.. de dræbte unger var kolde og stive og de var bare blevet smidt på en foderspand ved siden af grisemors boks..

Han kunne havde fjernet de døde unger inden vi kom..

efter vi har kigget på grissemor så føre manden os ind i et rum hvor jeg personligt kunne havde løbet grædende ud!!

I rummet er der alverdens gnaver og almindelige fulge paraktier og undulater osv...

De er presset sammen i bitte små bure og dyrene er klamme og bare ad!

de gik nok 800 deguer i et bur på strøelse med en brødrister..
fuglen er presset sammen i små bure..

på en spand nær gnaverburene ligger der et dødt hamster rullet sammen med mug på!!

Dyrene er stavlet op i bure som om de var bøger!

så siger manden til os "Ja min kone skulle havde stoppet jer for jeg har ikke flere unge guldhamster.."

han viser os så nogle dværghamster men vi takker nej.

Efter det tager han et gammel klamt hamster med kræft og jeg ved ikke hvad og siger vi må købe det til halv pris.. vi takker nej og siger vi ikke har interesse i nogle af dyrene også smutter vi..

da min veninde og jeg kommer ud i bilen kunne vi næsten sætte ost til at flæbe... stakkels dyr!!

Vi har hans adresse endnu og vi ringer til Dyrenes værn på mandag og får dem til at kigge forbi derude!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommer mig aldrig efter i går..
Kommentér på:
Kommer mig aldrig efter i går..

Annonce