{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Træningen gik så godt :D {{forumTopicSubject}}

Havde lovet en veninde at hjælpe med at træne hendes heste. Hun har 3 shetter og 2 blandinger hvor der er haflinger i.

Den ene shetter blir 2 til sommer og hun har været ude for en grim oplevelse med sin grime så de har overhovedet ikk kunne få grime på hende. Og jeg er bare blevet så forelsket i denne lille sag at jeg sagde det ville jeg gerne prøve, efter 30 min. havde hun grimen på og hun fandt også ud af at man ikk skal bide.. Så det er bare super smiley

Så den anden haflinger blanding på snart 2 år også, hun har ikk ville trækkes, så lovede også at træne med hende og efter maks 10 min. gik hun så fint i træktorv. Ejeren blev så glad for det, for hver gang hun selv skulle havde hesten ikk ville bevæge sig og hun havde også stejlet op af ejerens mor. Så nu kan hun trækkes uden problemer smiley

Det sjoveste er så da jeg går med rundt og kigger på gården, fordi jeg har lidt i tankerne om at flytte Lupa ned til hende engang så kom hendes mor ud og spurgte hvorfor vi ikk havde hestene med rundt, så sagde ejeren af hestene at den ene lille shetter havde grime på nu og moren sagde bare det er da løgn. HeeH og det med vi havde fået trukket med den anden kunne hun slet ikk forstå smiley

Og så har ejeren af hestene sagt jeg gerne må få den lille Shetter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træningen gik så godt :D
Kommentér på:
Træningen gik så godt :D

Annonce