{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Endelig lykkes træningen! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Et lille glædes indlæg fra mig.
Jeg var, som altid, ude og ride på den lille ponypige jeg har part på. Jeg har i længe trænet med, at hun skulle være fuldkommen afslappet i traven, både fra ryggen men også i longen, og i dag gav det hele pote!
Vi arbejde som altid først i longen, med overgange fra skridt til trav, og tilbage igen. Og lidt efter lidt slappede hun så meget af, så hun frit strakte sig ned og frem i longen - FOR FØRSTE GANG, vi har arbejdet med det i 2 måneder, så er rigtig stolt over hun kom så flot ned i dag. Jeg satte mig så op på hende, så jeg hele tiden har gjort, arbejde med det samme signal, bare fra ryggen. Og bummelum så kom hun med det samme og strakte sig ned og frem i trav fra ryggen - FOR FØRSTE GANG.

Wow, hvor var hun bare dejlig i dag, jeg har længe været ved at opgive hende, og vores træning. Jeg har slet ikke haft den der, "wow, hold da helt op, det gik bare godt i dag" i rigtig lang tid. Så jeg har bare virkelig været øv, og kæmpet med at komme derud.

Nu håber jeg så bare hun er lige så arbejdsglad i morgen, for der skal jeg nemlig ride 'opvisning' foran 18 personer, uhhhhhh det bliver så vildt, det er 3 måneder siden jeg sidst red 'opvisning', så det bliver rigtig spændene.
Jeg skal så også ride Novell til denne opvisning, så jeg for nok at se til i morgen.

Er jeres træning gået godt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig lykkes træningen!
Kommentér på:
Endelig lykkes træningen!

Annonce