{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Røntgen i morgen ! bum bum {{forumTopicSubject}}

Ja, min hest skal i røntgen med sit knæ i morgen - kort fortalt har han i gennem 2 år haft en bule på VF's knæ, det er vokset langsomt i de 2 år, men nu er størrelsen nået ægge størrelse!

Jeg er godt nok spændt på hvad dyrlægen siger til billederne hun får smiley , han er kun 3,5 år så synes det er tidligt hvis det er noget der får betydning frem over..

Så vil I ikke krydse fingre i morgen omkring kl. 13??

(læs nærmere her http://www.heste-nettet.dk/forum/14/804877/804877/ ) og se billeder af knæet på http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=126097

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røntgen i morgen ! bum bum
  • #1   1. feb 2009 Mange tak smiley ,

Og held og lykke med din hest også (:

• #3   2. feb 2009 Dejligt I vil krydse fingre ! Der er kun 3 timer til vi tager afsted mod dyrlægen..

Joan: Ja, det er ikke særlig rart ikke at vide hvad der er galt.. smiley ,

• #4   2. feb 2009 OPDATERING

NU er jeg kommet hjem fra røntgen, og det er noget indkapslet væv man kan mærke inde i bulen. Heldigvis sidder det uden for knæledet, så det er rigtig godt. Så pt. er bulen bare kosmetisk og der skal ikke gøres noget ved det.
    Dog hvis bulen vokser skal der tages vævsprøve af vævet for så kan det muligvis være tumor.

Men dyrlægerne hælder mere til at det er kommet fra et slag og at det ikke er tumor. :).
    Så nu går ridningen ind 110% smiley glæder mig så meget

Kommentér på:
Røntgen i morgen ! bum bum

Annonce