Forundersøgelse i morgen :( {{forumTopicSubject}}
I morgen skal jeg til forundersøgelse, forud for kikkertundersøgelse og måske endda kikkertoperation af mit knæ...
Nervøsiteten er begyndt at melde sig og det samme er spørgsmålene..
Jeg håber jeg kommer et skridt nærmere et svar på hvorfor jeg stadig har smerter, 1 år og 5 måneder efter mit styrt fra hest.
Jeg er tidligere røntgenfotograferet og scannet intet af det har vist noget, men døjer alligevel med smerter i knæet min. 2 gange om ugen, og de sidste 3 uger har det været næsten hver dag, har haft dage hvor jeg ikke har kunnet smertestille det!
Det er hårdt at gå i uvisheden og ikke vide hvad der skydes smerterne... Nu vil jeg bare have svar..
Men ikke desto mindre skal min læge have stor ros for håndteringen af det hele, da jeg i sin tid meddelte at jeg havde smerter knap 4 mdr efter styrtet, startede vi ud med smertestillende/inflamationsghæmmende i 14 dage for at give det ro, da jeg havde prøvet en uge uden at det havde nogen effekt og jeg ringede til ham, blev jeg med det samme henvist til røntgen og scanning, ventetiden hos Team Idræt/skulder i Silkeborg var kort til røntgen, men væsentlig længere til scanning og jeg blev videresendt til privathospital.
Da jeg denne gang troppede op og fortalte at det stadig drillede, tøvede han ikke et eneste sekund. Hvis jeg var interesseret så skulle jeg bare videre til kikkertundersøgelse.
Ventetiden til forundersøgelsen var overraskende kort, men ved endnu ikke hvor længe jeg skal vente på OP..
Beklager, søger ikke medlidenhed eller noget. Skulle bare ud med frustrationer...
maj 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 752
apr 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 219 Svar: 843
Døjer ikke med knæet, men med et håndled efter en trafikulykke..
Har efterhånden været igennem et halv års forløb med 2 gange røngen, MR osv uden de har fundet ud af hvorfor det bliver ved med at gøre ondt.. ) :
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.252
maj 2010
de mener der er inflamation i leddet altså "betændelse". Nu må vi se om de får ret, en ting er sikkert er træt af at bøvle med det..
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 883
maj 2010
Det viste sig at være en udenlandsk læge, hvilket på ingen måde genere mig! Men han havde svært ved at forstå noget af det jeg fortalte og han var til tider også selv svær at forstå! ØV!!
De vil ikke sende mig til kikkertundersøgelse, når de ikke kan se noget på MRscanningen.. Der er for stor en risiko for infektion og at de lavet ged i leddet.
Derfor er jeg sendt til fysioterapeutisk vurdering, også må vi se om hun kan hjælpe mig.. Hvis ikke tager de den kirurgiske vurdering af det også må vi se...
En del af mig er glad for at jeg slipper for kikkerten i første omgang, men vil også bare slippe af med de smerter. Jeg gider ikke mere
Forundersøgelse i morgen :(