298 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Bella pigen jeg savner dig .. /: Bella pigen jeg savner dig .. /:

Ja , vil i ikke læse min historie om hvordan jeg mistede min lille pige .. Du gjorder meget for mig , fik mig som 13 årig til at gå fra 75 kg til knap 50 kg , på ingen gang 6 måneder .. hun hjalp mig igennem meget ..

En Helt normal dag i Maj 2006 , forlod mit liv mig ..
Jeg havde været til frisør da en veninde fra gården ringede og sagde at bella var blevet sparkede på marken , og det blødt og hun ikke støttede på det .. Mig og min far skyndt os på gården og gik til marken til hende , jeg begyndt at ryste og græde da jeg så hende , der stod mennesker om hende for at holde de andre heste væk .. Jeg gik hen til hende tog om hende , fortalt hende jeg elskede hende og kiggede så på hende .. Min far havde i mellemtiden ringede til dyrlægen som kom med det samme , han kiggede på hende , gav hende en masse medecin , han sagde det bare var slaget , og jeg blev virkelig lykkelig og så en solstråle skinde på hende .. Vi fik besked på at tage hende ind i boksen , men hun kunne ikke gå eller noget , vi hegnede hende ned , gav hende vand hø halm ALT .. Også tog vi hjem , dagen efter i skolen ringede min far til mig og sagde jeg skulle komme hjem og ta ud på gården , jeg gik hjem , tog min cykle og cyklede ud til hende , jeg løb direkte ned til hende , hun havde rykkede sig !!! Ö Hun vriskede til mig da jeg kom løbende ned på marken , jeg var glad jeg skreg af glæde .. Men glæden var kortvarigt .. Min far kom med trailer , jeg kiggede på ham spurgt hvad der var sket ? Min far sagde en anden dyrlæge hvade været her , og sagde det var slemt .. /: Jeg forstod det ikke .. Vi læssede hende, der var ingenting , jeg troede bestemt hun havde fået det bedre , da vi var på vej til ansager , ringede jeg til Sarah hvad der var sket , hun begyndt at græde og ønskede os alt held og lykke .. Vi kom ned , jeg kunne se i hendes øjne at hun kunne se på mig der var noget galt , hun kom til røngten og vi stod og ventede da min far pludselig blev kaldt ind , jeg kiggede skræmt , min far kom ud til efter , han græd , havde aldrig set min far græde før nu , jeg vidste det var slemt , jeg blev taget med ind ... DER VAR BEVISTET .. Hun havde brækkede skulderen og ville aldrig kunne blive ridehest , eller hygge hest .. /: Hun var skadet for livet , og ville lide resten af hendes liv .. Vi blev enige om at nu var det slut .. Jeg fik 10 minutter med hende, stilt mig foran hende , kiggede hende i øjne og sagde jeg ville for evigt holde et minde om dig .. Og du var det bedste der var sket .. Jeg tog hendes grimme jeg kyssede i på panden , gik og sagde jeg elsker dig !! smiley Hun vrinskede da jeg vendt mig om og gik , kiggede tilbage , men fik af vide af lægen jeg skulle gå , for ellers ville det blive hårde for os begge .. Jeg var færdig .. du var væk smiley

Håber i nød det ..

måtte bare ud med det .. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bella pigen jeg savner dig .. /:
Kommentér på:
Bella pigen jeg savner dig .. /:

Annonce