{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

når i byder velkommen SÅ KIK {{forumTopicSubject}}

Hvorfor kikker i ikke hvad der stå under de heste der er på vej ind? vi skriver og skriver, og alligevel nyder folk lystigt velkommen. Så er der jo ingen grund til at man skriver.
Nogel folk opretter den ene falske hest efter den anden. Og selv om vi er flere der skriver at den er forkert, bliver mange ved at byde velkommen.
Det er altså en rigtig god ide, at give sig tid til at læse hvad andre skriver inden i byder velkommen *ss*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når i byder velkommen SÅ KIK
  • #1   19. maj 2004 Helt enig Britta... *S*

• #2   19. maj 2004 Godt nok, Cille, men der er dælme for mange, der IKKE gør..... Og det er altså tit en god idè, da der ofte både er links og alt muligt, der beviser at den er helt gal...

• #3   19. maj 2004 Jeg er også ved at lære det, tak Michael for forklaringen, nu tror jeg - endelig jeg har fattet lidt. Mange kan man se er falske, bare ved at se på billederne, da de er stjålet fra f.eks. en udenlandsk hjemmeside eller lign. Men mange af dem der snyder, gør sig virkelig umage med at skrive en lang forklaring om hesten, men der er mange gange alligevel et eller andet der ikke er helt rigtigt.

Men jeg syntes godt nok også der er mange der misbruger.

Jeg kan ikke engang finde ud af at lægge billeder ind på Hestenettet under ryttersnak - det er godt nok nemmere her på galleriet. Men jeg lære det nok en gang. Jeg ville nok ikke være så god til at snyde, da jeg ikke kan finde ud af kopier billederne - jeg kan godt nok højreklikke men kan ikke sætte dem ind nogle steder.

Jeg må få noget undervisning af mine børn.

Kommentér på:
når i byder velkommen SÅ KIK

Annonce