Ulykkelig forelsket <3 {{forumTopicSubject}}
årh den kærlighed, den kærlighed!
Jeg er blevet smask forelsket i en lækker fyr, på kun to dage. Denne lækre fyr, er en 2 1/2års hingstebasse som er en koldblod Han er altså bare noget af det mest kærlige jeg har oplevet i hele mit hesteliv. Sidst jeg var ude ved ham, lagde han sit enorme hovede, i mit skød, og lukkede sine øjne.
Jeg havde bare lysten til at smugle ham med hjem;) Han er som sagt til salg, men min egen er også til salg, og kan først købe, når hun er solgt. Åhh jeg er så bange for at han bliver solgt for næsen af mig ! Må jo bare håbe på det bedste (:
Ikke fordi dette emne har nogen mening, men skulle lige ud med følelserne
maj 2006
Følger: 181 Følgere: 199 Heste: 5 Emner: 94 Svar: 559
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.642
okt 2007
Følger: 112 Følgere: 193 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 989
Jeg var ude og prøve en springer, og vi skulle entlig have en dressur pony, men min spring lære VILLE have jeg skulle prøve den her, men jeg var bare ikke sikker, og føelsen var meget forkert før vi så ham, Men så så vi ham , og der blev jeg smask forelsket hvem første øjenkast, så skulle jeg ride ham, og han var bare fuld stændig perkekt! Dagen efter skulle han komme derhen hvor jeg står med Jessica, og så skulle jeg springe på ham!! NØJ HAN VAR FANTASTISK! Siden har jeg redet på ham en gang efter, han er også tilsalg, og min mor og far går og tænker så meget over det(: Men er så bange for han bliver solgt for næsen af mig :s heldigvis er han ikke på nettet endnu, men føelsen er fantastisk;P
Håber for dig du snart for solgt din så du kan købe din ynglings ;p
okt 2007
Følger: 112 Følgere: 193 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 989
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
Kan du måske bytte din hest for unghesten?
Ulykkelig forelsket <3