Min ponys historie {{forumTopicSubject}}
Jeg købte Astral i sommers, jeg prøvede ham og var ikke et sekundt i tvivl. Jeg købte ham.. Jeg var så glad. Jeg fik ham hjem og hver gang han så skyggen af mig eller han hørte min stemme vrinskede han. Jeg sad inde i boksen hver dag op til flere timer. Jeg fortalte ham alt og han lblev min bedsteven! Jeg elskede ham ! Jeg kom til undervisning kort tid efter han var kommet (3 dage efter) han var helt uridelig ! Jeg græd da vi kørte hjem. Jeg elskede ham jo virkelig højt. Jeg forsatte med at ride på ham, og det var meget op og ned. Jeg kom til stævne på ham og han løb en hest ned. Hesten kom til skade og jeg red ikke mere på ham. JEG GRÆD VIRKELIG LÆNGE! Jeg spiste ikke og jeg græd i flere dage... Min mor var helt ude af den.. Jeg pjækkede fra skole og jeg som altid har passet min skole perfekt. Jeg klappede, kyssede eller krammede ham ikke.. Jeg græd bare tanken om ham. der gik 2 mdr. og så skulle han til dyrlægen, jeg fik et chok ! Jeg kom ud i stalden en meget trist pony med tomme øjne og sænket hoved stod i boksen. Han havde mug op og ned af benene... Jeg græd, og græd i flere timer... hvad havde jeg gang i ? Hvor var den pony som jeg havde købt ? Og hvor var jeg ? Vi kom til dyrlæge og fik konstateret ham halt på begge forben. Han har været redet forkert af forrige rytter. Han har bare været lige meget halt på begge ben så vi først så det da han kom til undersøgelse. Jeg græd meget !! Han fik skiftet ledvæsken i begge forben og kom på smærtestillende.. Jeg græd og græd i flere dage.... Jeg var knust... Jeg havde redet på min bedste ven mens han var halt?? Dyrlægen siger der er en meget lille change for han kommer oven på igen, - altsår han siger at han tror den kommer til at blive aflivet ! Jeg passer ham som var han et barn! Jeg elsker ham.. Jeg sidder inde i boksen i flere timer hverdag ! Han har fået gløden tilbage og når han ser mig vrinsker han igen... Jeg elsker ham virkelig. ville ikke kunne bære hvis han skal aflives ? Mit et og alt.. Hver gang jeg græder siger min mor bare: " Den er ikke værd at græde over den bliver allligevel aflivet" ! Men jeg tror på ham ! Ingen i min familie kan lide ham, men jeg er lige glad for mig betyder han alt ! Hvis han nu bliver okay vil jeg skifte hans navn da ASTRAL er et kapitel i mit liv jeg helst ikke vil mindes...
Græder, meget.. Faktisk hver dag !!
Håber i forstår !
okt 2005
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 5 Emner: 88 Svar: 220
Håber ikke der er andre der kommer til at prøve dette!
Min ponys historie