{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

tid til det hele??? {{forumTopicSubject}}

Er der andre der også har problemer med at nå det hele? Jeg synes det er enormt svært at finde tiden til at få redet nu hvor jeg har fået barn. Jeg skal starte på arbejde 5 januar og kan ikke helt se hvordan jeg skal få tid til at ride to heste når jeg skal arbejde, passe hus, mand og barn også. Er der nogen der har nogen gode råd eller ideer til hvad man gør? Hvad har i selv gjort?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tid til det hele???
  • #1   7. dec 2008 nu er jeg kun 16 og går i skole så for mig hænger det fint sammen.
    men kan godt forestille mig hvor svært det må være når man har job, barn og hus( fx kan jeg ikke se hvordan min mor nogensinde skulle få tid til en hest) men du kunne evt finde en eller to søde piger der ville ride og nusse om dine heste de dage du ikke selv kan så du ikke behøver at føle at du svigter dem. det er i hvert fald en idé


  • #2   7. dec 2008 Jeg kender det alt for godt, men det kræver en del at få en hverdag til at hænge sammen. Hvis du både skal nå job, hus, børn og heste, ja så kræver det hvis en meget samarbejdsvillig mand smiley samt at strukturere hele ens hverdag. Men manden kan vel passe børn et par timer hver anden eftermiddag/aften hvor du så har tid til at gøre det du har lyst til (heste). Men husk også at han også skal have tid til at gøre det han har lyst til.
    Hvis du læser magasinet hest er der i det nyeste blad artikler om nogen der har en travl hverdag, men stadig får tid til hestene.


  • #3   7. dec 2008 Bubbibjørn 2... Har prøvet at finde halvpart til min hoppe men der er ingen der gider ride en fjordhest her hvor jeg bor desværre. Her i området er holdningen vist desværre at en fjordhest ikke kan bruges til en skid. Min vallak er først nu ved at blive tilredet (jeg har været oppe på ham 5 gange) så ham vil jeg helst ikke overlade til andre. Men hvis du kender nogen på lolland som kunne være interesseret er du velkommen til at bede dem skrive til mig smiley hihi

  • #4   7. dec 2008 arg øv smiley har selv svært ved at finde en part til min fjoller smiley hmm ja så er jeg lidt blank for idér

  • #5   7. dec 2008 Fie... Min kæreste er heldigvis RIGTIG sød til at hjælpe både med at passe vores datter og han hjælper også meget med at få tilredet min vallak. Han vil gerne ride min vallak når den er tilredet siger han så vi kan ride nogle ture sammen, men som du skriver så skal der også være tid til noget af alt det som han gerne vil.

  • #6   7. dec 2008 Bubbibjørn 2... Ja det er godt nok ikke nemt når ikke alle kan se hvor dejlige de gule er smiley

  • #7   7. dec 2008 nej bestemt ikke! Det er rigtig synd smiley
    du kunne evt udlåne din hoppe ?


  • #8   7. dec 2008 Bubbibjørn 2... Så skal min vallak gå alene og det er synd synes jeg. Jeg har ikke råd til at have ham opstaldet. Men må en tur ud på rideskolen og se om der mon kunne være en pige som kunne have lyst til at komme og ride hoppen et par gange om ugen.

  • #9   7. dec 2008 planlægning og en god 'arbejdsfordeling' mellem dig og din mand, mht. hus og barn
    en halvpart, der må da være nogen der vil hygge om sådan en fjordbakke (;


  • #10   7. dec 2008 jeg har ikke tid til særlig meget. når jeg har fri er jeg ved hestene til kl 5-halv 6 så hjem og spise. og hvis ikke jeg er hjemme er jeg nede ved Jannie og NP der kan jeg nemlig godt lig og være også jeg rigtig glad for de to mennesker.. lektier for jeg aldrig lavet, men ja lærene er åbenbart ligglad. jeg syntes på den anden side af sagen godt dagene måtte være lidt længere /:

  • #11   7. dec 2008 Det er dejligt at i kan deles om det smiley Men så er der jo kun tilbage at planlægge sig ud af det hele, for dagene bliver desværre ikke længere og heste er en meget krævende fritidsinteresse. Har man råd kan man også finde en barnepige til børnene. Bare et par timer om ugen kunne hjælpe jer meget, men er økonomien i forvejen lidt stram kan dette måske ikke lade sig gøre. Men held og lykke med at få presset det hele ind i programmet smiley

Kommentér på:
tid til det hele???

Annonce