{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Tid til det hele??? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan I kan få tid til både børn og heste? mange af jer har helt op til 3 børn, som jeg synes er rigtigt mange, så respekt til jer. Jeg venter nummer to, og har allerede nedtur over at så kan jeg hverken nå det ene eller det andet. Min kæreste siger jeg skal sælge min hest, fordi jeg ikke får tid til den med to børn... hvorimod jeg ikke kan få det til at passe at jeg ikke også burde kunne få noget frirum til at komme ud til min hest...

Hvordan dælen klarer i det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tid til det hele???
  • #2   7. nov 2007 Indrømmer gerne at børnene tager tid, men det er jo nok et spørgsmål om at prioritere. Er interessen der, så er jeg sikker på man kan nå begge dele:-)
    Hvis man venter med at få børn til man har tid og råd til det, så var der jo ingen der fik børn.
    Efter jeg fik mit første barn, kunne jeg sagtens få tid til at ride, og det gjorde jeg næsten hver dag indtil jeg styrtede med min pony og den måtte aflives:-( Derefter har hestene ikke været prioriteret så højt, for uden min bedste pony var ridning bare ikke det samme. Rider dog stadig når jeg lige har lyst, men har har efterhånden mest heste for børnenes skyld...
    Er ked af du står i sådan et dilemma, for det ville jo være rarere hvis i begge bare kunne glæde jer over det spirende liv:-) Kan i ikke vente og se tiden an inden i sælger hesten? Eller få en til at hjælpe med at passe /ride den?


  • #3   7. nov 2007 Dorthe D: Lyder fornuftigt:-) Mener nu også manden har godt af at få lidt tid alene sammen med ungerne engang imellem.

  • #4   7. nov 2007 hej.. jeg har drenge, på 1 og 17 måneder.. den ældste er lige startet i dagpleje i fredags, ellers har jeg os haft ham hjemme indtil.. hestene står lige bag hækken, stalden er der 50 m overtil.. så det er dejligt nemt.. dog kan kæresten ikke tåle hesten, så det kan godt være hårdt npgen gange, fordi jeg ikke bare kan gå ud og lukke dem ud ellers noget andet uden jeg skal direkte ind i bad også vasket tøjet..
    har 2 heste, den ene er i pleje hos min svigermor indtil videre, fordi hun selv har en bette pony.. det var for at aflaste mig lidt.. men ville nu godt have ham hjem igen.. synes ikke det er så sjovt når han står 25 km væk..


  • #5   11. nov 2007 Elise: Lyder som en god snak. Jeg er sikker på at hvis man vil det, så kan man også sagtens finde tiden - det handler om prioritering.

  • #6   16. nov 2007 Wauw jeg tager hatten af for at I når det med børn, mand og det hele.

    Hjemme hos os er der ikke plads til mere end to, højest tre gange hos hesten. Det er en hverdagsaften hvor manden ordner bad og putning, og en gang i wekenden. Den har jeg lige erklæret skal være i dagslys, for den har også lagt om aftenen indtil nu.

    De uger der er noget ekstra, enten at der skal ske et eller andet ude ved hesten eller vi bare har vildt meget overskud tager jeg en ekstra ridetur. Men det er SJÆLDENT

    Knus Malene


  • #7   21. nov 2007 jeg har en datter på 8 mdr og en hest i selvpasser stald. jeg har så en part 2-3 gange om ugen hvor jeg holder fri de dage og hygger her hjemme med god mad osv, de andre dage har jeg selv min hest, og det går fint min mand passer vores datter nå jeg er afsted, dog har vi snakket om at sætte essentia i en fuldpension, for at få mere tid.. men må indrømme at jeg heller ikke ville kunne undvære min part - det er super dejligt at man de dage bare klan hygge sig - jeg har også planer om at skulle starte stævner efter januar...
    Jeg VIL have min hest - det med at man kan koble af er altså en dejlig ting..



Kommentér på:
Tid til det hele???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce