Folk nu til dags! Folk nu til dags!
Trænger bare til at få skrevet noget af min "vrede" ud!
For der er flere og flere som er medlem af min klub, som skrider over til vores "konkurent". Det er en længere historie, men det er fordi vi er så mange klubber i mit område, så den næste, ligger under 1km væk. Og vi 2klubber er nok ikk perle venner.
Også kan jeg bare ikk ta' folk som først har svindet den anden klub til fra en kant af, og gjort grin med den o.s.v.. Også når man har hjulpen dem til at få licens, ridemærker, så skrider de bare over til "konkurenten".. Også er det, at jeg føgler mig trådt på, ud over alle grænser! Ved godt jeg ikk skal bestemme over dem, eller noget, men føgler lidt de er gået bag min ryg!
Nå, men tak hvis du gad læse det her, for nu har jeg det meget bedre... Men jeg ville blive glad for en eller anden kommentar, til alt mit lort, både positivt og negativt (det er jo til for at lave en diskussion
nov 2004
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 507
nov 2004
Følger: 70 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 374 Svar: 2.788
nov 2004
Følger: 70 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 374 Svar: 2.788
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.554
Kan fuldt ud forstå dig ! - Sys os det er lidt plat .. Sys måske bare ikke at man først kan lave grin med noget/nogle og bagefter ombestemme sig 100% :S Rimelig svagt sys jeg .. - Men Så kan man jo prøve at tænke på den anden måde..
Såh .. Forstår dig godt ..
Mig og Zürich er da altid klar på en lille dyst.
nov 2004
dec 2003
Følger: 215 Følgere: 210 Heste: 1 Emner: 529 Svar: 1.220
nov 2004
apr 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Heste: 1 Emner: 52 Svar: 211
Hvorfor skriver du det der pis ? Ved godt at det er til mig ? Jeg har ikk sagt at jeg ikk gider at være medlem af EOR, men det gider jeg ikk mere nu !
Når man starter derovre er der jo aldrig nogen af starte imod.. Og vi er ikk engang meldt ind i det nye propositions hæfte.. Skal vi til SJM for ponyer kan vi jo ikk engang stille et hold..
Jeg har heller ikk OVERHOVEDT svinet guldager til, tvært imod har altid sagt at de virkede sårh søde og rare når man kom derover.. Og når jeg flytter klub derover vil jeg da heller ikk på nogen måde svine EOR til ! Fatter dig ikk lii ?
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
ville selv have været medlem af guldager..men de var noget så sløve til at sende en tilmeldingsblanket...
står jo på østergården..
men jo ..det er generelt sådan i klubber at man forlanger noget og så slet ikke selv tager del i det arbejde der skal lægges i det... sådan er det bare... mange steder..
alt ville være nemmere hvis alle gjorde en indsats for det alle jo gerne vil ende med at være/have..
Folk nu til dags!