313 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Folk nu til dags! Folk nu til dags!

Trænger bare til at få skrevet noget af min "vrede" ud!

For der er flere og flere som er medlem af min klub, som skrider over til vores "konkurent". Det er en længere historie, men det er fordi vi er så mange klubber i mit område, så den næste, ligger under 1km væk. Og vi 2klubber er nok ikk perle venner.

Også kan jeg bare ikk ta' folk som først har svindet den anden klub til fra en kant af, og gjort grin med den o.s.v.. Også når man har hjulpen dem til at få licens, ridemærker, så skrider de bare over til "konkurenten".. Også er det, at jeg føgler mig trådt på, ud over alle grænser! Ved godt jeg ikk skal bestemme over dem, eller noget, men føgler lidt de er gået bag min ryg!

Nå, men tak hvis du gad læse det her, for nu har jeg det meget bedre... Men jeg ville blive glad for en eller anden kommentar, til alt mit lort, både positivt og negativt (det er jo til for at lave en diskussion smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk nu til dags!
  • #1   5. maj 2005 har for resten oz, en hel del udf. så bare skriv, hvis i vil have en..

• #2   5. maj 2005 hmm... forstår dig godt tror jeg!

• #3   5. maj 2005 mine vil gerne have en!

• #4   5. maj 2005 Hey ..
    Kan fuldt ud forstå dig ! - Sys os det er lidt plat .. Sys måske bare ikke at man først kan lave grin med noget/nogle og bagefter ombestemme sig 100% :S Rimelig svagt sys jeg .. - Men Så kan man jo prøve at tænke på den anden måde.. smiley - Så har de jo faktisk gjordt grin med dem selv ! hehe.. De gjorde jo grin med klubben, og nu er de jo selv medlem ! hehe.. smiley
    Såh .. Forstår dig godt ..

Mig og Zürich er da altid klar på en lille dyst. smiley

• #5   5. maj 2005 haha.. pia.. det var ikk nogen dum point!

• #6   5. maj 2005 øhh okay kan godt forstå at du er lidt gal over det

• #7   5. maj 2005 Lisa: Du har så meget ret!!! Har oz tit tænkt på det, for vi kunne lave noget der var større end vilhelmsborg! For der så mange gård, klubber og stalden, der er nærmesr kun 2meter i mellem, men vi kan bare ikk samarbejde! Og det er begrænset hvor meget jeg kan gøre.. Men jeg er venner med en masse fra de andre klubber..

• #8   6. maj 2005 Hmm Tabita ?
    Hvorfor skriver du det der pis ? Ved godt at det er til mig ? Jeg har ikk sagt at jeg ikk gider at være medlem af EOR, men det gider jeg ikk mere nu !
    Når man starter derovre er der jo aldrig nogen af starte imod.. Og vi er ikk engang meldt ind i det nye propositions hæfte.. Skal vi til SJM for ponyer kan vi jo ikk engang stille et hold..
    Jeg har heller ikk OVERHOVEDT svinet guldager til, tvært imod har altid sagt at de virkede sårh søde og rare når man kom derover.. Og når jeg flytter klub derover vil jeg da heller ikk på nogen måde svine EOR til ! Fatter dig ikk lii ?

• #9   6. maj 2005 ja vi har mange klubber i området...

ville selv have været medlem af guldager..men de var noget så sløve til at sende en tilmeldingsblanket...

står jo på østergården.. smiley

men jo ..det er generelt sådan i klubber at man forlanger noget og så slet ikke selv tager del i det arbejde der skal lægges i det... sådan er det bare... mange steder..
    alt ville være nemmere hvis alle gjorde en indsats for det alle jo gerne vil ende med at være/have..

Kommentér på:
Folk nu til dags!

Annonce