{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

At byde velkommen/afvise {{forumTopicSubject}}

Jeg venter på at komme ind og har gået de andre ventende heste igennem og kom til at tænke på, hvad I dømmer ud fra, når I afviser/byder velkommen?
Selvfølgelig billeder; kvalitet, antal, indhold på billedet (forskellige situationer) og beskrivelsen af hesten.
Men dømmer I ud fra andet?

Igår prøvede jeg også at komme ind, men da min hest er registeret som Holstener med et langt nummer, var der flere som tog det for givet at jeg var uærlig og derfor ikke stemte ham ind, idet de gik ud fra jeg var uærlig.
Sådan noget bliver jeg vildt irriteret over og undres over, hvorfor folk ikke spørger mig. Jeg blev ovenikøbet spurgt om han havde tavle og derpå svarede jeg ja og spurgte om der var noget vedkommende påtænkte specielt, hertil fik jeg intet svar, blot en afvisning..

Ja, man kan ikke vinde hver gang, men jeg vil nu have lov til at brokke mig lidt alligevel.

Og så ville jeg satme blive glad, hvor jeg kunne komme ind denne gang smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At byde velkommen/afvise
  • #1   4. nov 2008 JEg kigger efter:

Hvor mange billeder der er.
    Hvor god beskrivelsen er
    Hvor god kvalitet billederne er
    Om det er samme hest på billederne
    Om beskrivelsen passer på den.

Det med race kigger jeg også på, men jeg retter kun hvis der står den er blandinge i beskrivelsen og oppe i navnet står der den er en bestemt.

Og om hesten bliver behandlet ordnteligt (Kan jo ikke se det så godt men ud fra de billeder jkeg kan se)

• #2   4. nov 2008 Jeg dømmer udelukkende ud fra, om hestens profil overholder galleriets regler for placering, billedkvalitet, tilknytning osv. For overholder hesten galleriets regler, skal den naturligvis ind, uanset hvad jeg ellers måtte synes om hesten eller dens ejer. smiley

Har i øvrigt set din smukke dreng (og budt ham velkommen). Og hans profil er superfin, så jeg er helt sikker på, han nok skal komme ind. smiley

• #3   4. nov 2008 Louise: Tusind tak smiley

Tja, jeg håber han kommer ind, men sidst jeg tjekkede havde han 50 afvisepoint.. Hvorfor tænker jeg bare smiley

• #4   4. nov 2008 Undskyld 20 afvisepoint smiley

• #5   4. nov 2008 jeg fatter simpelthen ikke folk gider gå op i hvilken race hesten er... ikke ejeren selv men dem der skal stemme ind... det kan da være Pisse ligegyldigt om man kalder den det ene eller det andet!! min fik mange afvisninger fordi de mente det ikke var en knabstrupper idet den var rød.... "Det ligner ikke en knabstrupper, hvor er pletterne" det viser jo folks uvidenhed der skal stemme ind...!!

så HURRA for at vi skal stemme hindanden ind... nej tak det er ved at være lidt for usæriøst at komme ind her!!??

• #6   4. nov 2008 Syndes også det ondsvagt, nå folk prøver at spille kloge ved at sige sådan noget

• #7   5. nov 2008 Her er jeg så ikke helt enig med jer... Faktisk har jeg det lige nøjagtigt omvendt; hvis folk har købt en hest uden stamtavle, der kan bevise dens ægthed, må racen ikke betyde så meget for dem, og det er da heller ikke på nogen måde papirerne som sådan, man skal ride på - en papirløs hest kan være nøjagtig lige så sød, dejlig og god at ride, som en hest med en lang fin tavle. Så hvorfor gå så meget op i, at hesten SKAL stå under en bestemt race, hvis den ingen stamtavle har? Skulle man ikke - såfremt race betyder så meget - i stedet have valgt en hest med stamtavle? smiley

Som jeg har tolket og forstået formålet med Hestegalleri, så er det bl.a. at fremvise billeder af de forskellige hesteracer, og i så fald er det jo ikke irrelevant, om hesten kan bevise, den er ægte eller ej. Hvis blandinger får lov til at stå under renracede, giver det jo et helt forkert billede af, hvordan racen ser ud. smiley

Jeg må indrømme, at når jeg hører folk gå helt amok over, at deres heste er ægte og derfor skal stå under en ren race, selvom de ikke har en stamtavle, der kan dokumentere deres racerenhed, så giver det mig det indtryk, at disse folk skammer sig over, at deres hest ingen tavle har. Og hvorfor i alverden dog gøre det?

Jeg har selv 2 små shetlænder/miniature-drenge uden stamtavle. Deres størrelse og udseende efterlader ingen tvivl, om deres herkomst, men udover det kunne de for så vidt sagtens være blandingsponyer; jeg har ingen dokumentation for deres racerenhed. Således er de registreret under "anden særlig race", men det gør dem da ikke mindre pragtfulde i mine øjne! Og for så vidt heller ikke mindre shetlænder/miniature. smiley

Kommentér på:
At byde velkommen/afvise

Annonce