At byde velkommen/afvise {{forumTopicSubject}}
Jeg venter på at komme ind og har gået de andre ventende heste igennem og kom til at tænke på, hvad I dømmer ud fra, når I afviser/byder velkommen?
Selvfølgelig billeder; kvalitet, antal, indhold på billedet (forskellige situationer) og beskrivelsen af hesten.
Men dømmer I ud fra andet?
Igår prøvede jeg også at komme ind, men da min hest er registeret som Holstener med et langt nummer, var der flere som tog det for givet at jeg var uærlig og derfor ikke stemte ham ind, idet de gik ud fra jeg var uærlig.
Sådan noget bliver jeg vildt irriteret over og undres over, hvorfor folk ikke spørger mig. Jeg blev ovenikøbet spurgt om han havde tavle og derpå svarede jeg ja og spurgte om der var noget vedkommende påtænkte specielt, hertil fik jeg intet svar, blot en afvisning..
Ja, man kan ikke vinde hver gang, men jeg vil nu have lov til at brokke mig lidt alligevel.
Og så ville jeg satme blive glad, hvor jeg kunne komme ind denne gang
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Hvor mange billeder der er.
Hvor god beskrivelsen er
Hvor god kvalitet billederne er
Om det er samme hest på billederne
Om beskrivelsen passer på den.
Det med race kigger jeg også på, men jeg retter kun hvis der står den er blandinge i beskrivelsen og oppe i navnet står der den er en bestemt.
Og om hesten bliver behandlet ordnteligt (Kan jo ikke se det så godt men ud fra de billeder jkeg kan se)
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Har i øvrigt set din smukke dreng (og budt ham velkommen). Og hans profil er superfin, så jeg er helt sikker på, han nok skal komme ind.
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 337
Tja, jeg håber han kommer ind, men sidst jeg tjekkede havde han 50 afvisepoint.. Hvorfor tænker jeg bare
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 337
apr 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 435
så HURRA for at vi skal stemme hindanden ind... nej tak det er ved at være lidt for usæriøst at komme ind her!!??
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Som jeg har tolket og forstået formålet med Hestegalleri, så er det bl.a. at fremvise billeder af de forskellige hesteracer, og i så fald er det jo ikke irrelevant, om hesten kan bevise, den er ægte eller ej. Hvis blandinger får lov til at stå under renracede, giver det jo et helt forkert billede af, hvordan racen ser ud.
Jeg må indrømme, at når jeg hører folk gå helt amok over, at deres heste er ægte og derfor skal stå under en ren race, selvom de ikke har en stamtavle, der kan dokumentere deres racerenhed, så giver det mig det indtryk, at disse folk skammer sig over, at deres hest ingen tavle har. Og hvorfor i alverden dog gøre det?
Jeg har selv 2 små shetlænder/miniature-drenge uden stamtavle. Deres størrelse og udseende efterlader ingen tvivl, om deres herkomst, men udover det kunne de for så vidt sagtens være blandingsponyer; jeg har ingen dokumentation for deres racerenhed. Således er de registreret under "anden særlig race", men det gør dem da ikke mindre pragtfulde i mine øjne! Og for så vidt heller ikke mindre shetlænder/miniature.
At byde velkommen/afvise