Når alt klapper og er godt . . {{forumTopicSubject}}
Såå ..
Havde ikke redet den lille et stykke tid.. Han var dum, bare ved det mindste tryk/tag i tøjlen, så vi holdte ridepause.. Igår havde vi så dyrlæge, han blev vaccineret, og hun kiggede på en bule han havde fået, + han fik noget at sove på, fordi vi skulle klippe hans ben, også puttede hun mundspæren i, for at kigge helt ind i munden på ham, der var nogle få tandspidser hun lige filede ellers var alt fint.. så det var dejligt med et lille sundhedstjek :D:D ..
Idag, kørte jeg med 100 km/t for at nå ud til hesten, for klokken halv 4 tog vi til Tika, for at ordne sadel IGEN IGEN .. Så, men ja ganske vist, som jeg havde sagt lagde den helt forkert,. Han var blevet en smule fed efter han sjovt nok fik ormekur (og er kommet ned i foder.) så bommen var blevet for lille.. Så nu bliver det rettet. og i mellem tiden har jeg fået en Sommer(sadel..) we :D:D .. håber den er fin nok ,
Sorry, det blev langt..
Hvad laver I ellers ?:D:D
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
Jeg laver ikke rigtig noget.. Blev smidt af Daisi, så jeg har ødelagt hoften og kan ikke ride, så til træning fra jorden med plagene..
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
ødelagt hoften ? , kan du over hovedet gå ö
Når alt klapper og er godt . .