øv øv isabella har galle {{forumTopicSubject}}
havde idag dyrlægen ude for at kigge til isabellas ben, fordi der er "vand" i dem....
han sagde i telefonen at ud fra min beskrivelse kunne det være seneskeden den var galt med...
men da han kom ud og så hende, afslog han den tanke, da det langt fra var så "slemt" som jeg åbenbart havde fået det til at lyde i telefonen... der var intet at mærke på senerne eller noget som helst...
han så hende også lige i trav på hård bund, og hun er fuldstændig rengående.... ikke øm, og ikke varm...
dog synes han jeg skulle prøve med nogle varme omslag nogle timer om dagen... og så give hende en lille uges tid hvor jeg kun rider tur...
hvis der er bedring efter et par dage må jeg gerne påbegynde lidt dressur igen... og torsdag kunne jeg ringe til ham igen, og så ville han tage stilling til om jeg må starte dressur stævne næste lørdag..
øv øv skulle ellers have været til spring trænings stævne i aften... og starte dressur næste lørdag og spring næste søndag..
men tager ingen chancer.. så melder fra springningen under alle omstændigheder både idag og næste weekend...
men dressuren tager jeg hvis han siger god for det... for der er jo ingen halthed...
nogen der har erfaringer med heste med galle???
ville back on track ville være godt til sådan noget???
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.244
Og jo ! back on track er SUPER godt til det
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
apr 2007
Følger: 115 Følgere: 311 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 3.835
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
men nogen heste får jo gallen pga der sidder noget i leddet....
men så længe hun ikke halter, så skulle jeg bare prøve med de varme omslag
håber bare at han giver grønt lys for dressur stævne næstw lørdag... har arbejdet "hårdt" på at blive klar hi hi
jul 2006
Følger: 66 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 374
.men det er bare en masse fold tid til ham
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
Jo ældre de bliver jo mere får de ofte.. så må ærligtalt sige, at jeg synes dette er en kæmpe overreaktion..
du skal nok vende dig til, at hun vil få mere galle med tiden.. det har ingen betydning for hesten..
dec 2006
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 78 Svar: 463
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 69
smør hot & coll på og massere.
læg så en bandagse på.
hvis du kan skaffe back on track underlag eller stald gemasherne vil det være super godt.
læg dem på om aften og tag dem af om morgen.
bruger selv begge del og det hjælper på min
øv øv isabella har galle