ej hvor ØV bøv ØV ØV {{forumTopicSubject}}
Ja jeg bestilte igår nogle vare inde på www.shiresshop.dk
en grime blandt andet, som jeg har bestilt en ny af hvert år, fordi den er SÅ lækker (og bestiller kun en ny, fordi jeg er for doven til at vaske *GG*)...
Grimen sidder SUPER på isabella, er super blød osv osv.. og elsker bare den grime..
så fik jeg en mail om at den er UDGÅET???? WHAAAAAT?? og de har ikke en gang modellan bare i en anden farve, GRIMEN laves ikke mere??
nøøøøj hvor blev jeg ked af det..
Ringede så der over idag... de var kede af det, og især fordi jeg jo bestiller den "ofte"..
det eneste hun kunne gøre var at tilbyde mig en BUCAS grime (helt nyt design).. til samme pris som den jeg havde bestilt... og den skule også være dejlig blød osv osv..
men øv hvor er jeg trist.....
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
plejer altid at bestille den i pink og orkide rød :-8
men de har den ikke en gang i en anden farve mere.. selve grime designet er KAPUT... slut...
alle de andre grimer de har nu er sådan nogle dumme kedelige nylon grimer, med foer... ØV
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
(link fjernet) 13:45:17
sep 2006
TrustNo1 ja det er bare nogle gode grimer... sådan noget shit møg :-8
dumme shires
sep 2006
er spændt på at se den bucas grime... har lige søgt inde på nettet på bucas grimer.. fandt en som svare til hendes beskrivlse.... fuck den er grim og ser træls stiv ud i forhold til MIN grim
ej hvor ØV bøv ØV ØV