589 visninger
|
Oprettet:
øv dum oplevelse {{forumTopicSubject}}
Skulle ud at prøve hest i dag da jeg søger ny. Hestens skulle være rolig og har aldrig smidt nogen af. Da jeg sidder op bukker hun så meget at jeg ryger af og slår mig lidt på ryggen. Ejeren blev vireklig chokeret for hun havde da aldrig set noget ligende. Sikke en dum oplevelse. Blev så forskrækket at jeg begyndte at græde. Føler mig helt dum.
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 95
Man regner jo med det ejeren forteller øv bøv..
Har selv prøvet noget ligenen og ja man tuder sku fordi man bliver chokeret og sådan er det bare..
Håber du finder hesten i dit liv snart..
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.607
prøvede jeg osse engang, da jeg kiggede på hest, skulle op på en hest som var 1.78 i stang, og det skulle være staldens roligste hest, og uha, den var så rolig og sød. Da jeg havde skridtet og skulle trave, satte den i fuld galop og jorede afsted med mig i hallen og jeg kunne ikke stoppe den, den var helt vild og lavede et par hop. Dog faldte jeg ikke af.
okt 2005
Følger: 133 Følgere: 126 Heste: 7 Emner: 201 Svar: 1.853
- Har også prøvet noget selv, det var bare mig som var sælgeren. ( Lidt det samme som dig, det er meget pinligt når hesten opfører sig sådan TRO mig jeg har prøvet det)
Det var dengang jeg hevde min pony Lynette. Jeg skulle sælge hende, og havde det meget dårligt over det. - Nå men, en familie kom ud for at se hende, og de havde deres ridelærer med. De stod og fortalte min mor at de lige havde været ude og prøve et vild dyr, så nu ledte de bare efter noget stille og rolig ( kort sagt god i hovedet) Min mor var selvfølgelig indforstået, og sagde at Lynette( min pony) var så sød så sød så sød ( Det PLEJEDE hun altså at være) Nå det første Lynette gør når vi er i stalden, hun ville ikke rense hove, hun nægtede at løfte hendes ben ( meget mærkeligt, gør hun ellers altid ) Da jeg så spender gjord BIDER hun mig ( Det har hun ALDRIG gjort før!!! Og havde haft hende i 2½ år) Når ude på ridebanen, skriter jeg varm går fint! Sætter i trav eller skal vi sige buk hele vejen rundt, blev nød til at opgive. Og de kørte derfra meget sure.
Dagen efter gjorde hun INGENTING. er det ikke mærkeligt ???
Det var meget pinligt...
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.729
okt 2005
Følger: 133 Følgere: 126 Heste: 7 Emner: 201 Svar: 1.853
øv dum oplevelse