{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.685 visninger | Oprettet:

Dyrlæge besøg.. de sku skamme sig. {{forumTopicSubject}}

vi stod i går.. med en pony der havde fået kolik... vi ringede tildyrlægen.... da vi for kort tid siden havde en hest der sku tjekkes a dyrlægen havde vi stadig en regning hvor sidste betalings dato endnu ik er udløbet..
vi ringer til dyrlægen og siger vi har en hest der bliver 23 som endnu en gang ha fået kolik og vi har brug for de kommer ud til dem og der skal tages stilling til om hvorvidt den skal aflives da den jo er gammel... det første dyrlægen siger er: vi forventer i betaler kontant ved mødet med dyrlægen.. ?? altså hvis nu det ik var muligt at betale på stedet? hva så? sku hesten så bare ligge og dø? sys godt nok det stridt med de dyrlæger for tiden... bare de får løn så vil de s..skide på hestens ve og vel... sys sku det er grotesk...lige sådan søndag der skal der også betales kontant.. ellers kommer de ik om så dyret lider... hva er det for noget+???

og så ik nok med det.. dyrlægen kommer og hesten får olie og så videre... og nu alt godt vi betaler kontant og i dag modtager vi en opgørelse på det vi har betalt for...
først betaler vi for de overhoved starter bilen... og gud hjælpene om vi så ik skal betale for " tillæg for udkald efter kl 09:00... sys godt nok det sygt.. man skal betale ekstra fordi hesten er syg halv 10... havde vi ringet 35 min før havde det ik sku betales...

jeg sys de sku skamme sig..

Sorry trængte bare til at komme a med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge besøg.. de sku skamme sig.
  • #1   4. okt 2008 Tjah.
    .det lyder grovt det med pengene osv-.
    men det er rigtig nok det der med tiderne , hvornår de kører ud osvæ

• #3   4. okt 2008 hende jeg rider ved, havde en hest i sidste uge der fik noget til at sidde fast i halsen, den hev efter vejret, hylede og kunne ikke få luft. vi ringede akut efter dyrlægen hvor hun fortalte at den ikke kunne få luft.

tror i ikke at han først kommer 25 min. senere. vi havde i mellem tiden fået det fri det der sad i hestens hals, men tænk hvis vi ikke havde prøvet det før og ikke vidste hvad vi skulle gøre.

var denne her hest så død af luftmangel??

• #4   4. okt 2008 Jeg blev engang bedt om at betale kontant, fordi de ikke selv havde styr på deres system. Så en regning jeg havde betalt for over et års siden, stod som om den ikke var betalt i deres system. Og jeg skyldte dem ikke en "rød reje".

Det kan virkelig gøre mig sur, når de prøver at inkassere penge fordi de ikke selv har styr på deres ting. Men ellers er jeg rigtig glad for min dyrlæge eller dyrlæger.

Og jeg tror at alt for mange måske ikke betaler som de bør, så derfor er de lidt strenge en gang i mellem. Men ærgeligt når man står med så syg en hest.

smiley Heidi

• #6   4. okt 2008 dengang med skipper.
    havde vi en "rimelig ringen dyrelæge" ude og se til ham 3 gange inden hun sendte ham afsted til ansager.
    man tænker sådan lidt , kunne vi have nået noget hvisvi havde kunne komme afsted mange timer før.
    i stedet for klokken 6 så klokken 10 *?
    tjah..

men nu er dte som det er..

• #8   4. okt 2008 Har aldrig hørt at man skal betale kontant når det er med heste smiley
    Men jo det er dyrt om aftenen at have dyrlægen ud, har heldigvis kun prøvet det en gang.

• #9   4. okt 2008 Det har jeg heldigvis aldrig oplevet. Hverken med opkrævning af penge, eller at han ikke ville komme ud. Jeg har før haft brug for ham ved 22 tiden om aftenen til kolik, og han stod der 10 min efter jeg ringede.

Det er super dejligt af have en dyrlæge man tør stole på er der når man har brug for det.

• #10   4. okt 2008 jeg må give *Ædel 2'er til salg -NEDSAT! ret

• #11   4. okt 2008 hvis i tgner en forsikring er dyrelægen sikker på sine peng, også er det meget billiger for jer at have dyrelæge

• #12   4. okt 2008 jeg må sige at vi er YDERST tilfreds med vores dyrlæge, han er super hurtig til at komme - har aldrig fået nej hverken til egne heste eller på rideskolen. Altid super kompentent og venlig behandling, regningerne har altid været i den "billige" ende når jeg har sammenlignet med andres, kun her ved behandlingen/aflivningen af spunk har vi fået en stor regning og så kan jeg endda se at han ikke har skrevet alt på - så vi har fået rabat.
    vi har da også glemt at betale en regning til tiden,i ny og næ men så får vi bare en venlig påmindelse og der er ingen sure miner når vi er hos ham.....

• #13   4. okt 2008 det jo ik fordi vi tror de laver frivilligt arbejde... men altså de har et firma... jeg tror ik de skal være bangefor ik at få deres penge hvis det endelig var det det kom til? de har lidt andre midler "til at kræve ind" end os andre dødelige.. men selvf. kan du ik købe et nyt tv hvis du stadig skylder for det gamle.. men ved ik.. jeg ser ik min heste som "ting der kan vente til man har betalt... det dyr.. og det ville ik se pænt ud i bladene med en artikkel hvor der står hest død a kolik fordi dyrlægen ik rykkede ud grundet kontant mangelde muligheder? det lyder ik som en dyrlæge man ville bruge en gang til?
    og self. skal de ha mere om lørdagen og søndag... men at det er billigst at stå op kl bæ og ringe og få dem ud.. end det er kl efter 9...

men det værrste er sku at de går så meget op i deres kontante shit... de behøver jo ik være bange for ik at få deres penge.. kan godt være mange ik betaler... men de får dem jo nok altid til sidst alligevel ?

• #15   5. okt 2008 *Ædel 2'er til salg -NEDSAT! *

jah det er et arbejde... men lad os sige at du får løn i morgen og det er søndag aften og du har ik mulighed for at hente nogen penge før i morgen,,, skal dyrlægen så bare lade dit dyr ligge og dø?

Kommentér på:
Dyrlæge besøg.. de sku skamme sig.

Annonce