{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

2 vilde galop tur XD {{forumTopicSubject}}

Heeh ja...

Idag var jeg til ridning (Var syg men jeg tog aligevel til ridning, heeh sygdom kan ikk stoppe miigh ^^)
Jeg skulle ride på en ny hest eller pony denne gang.
Han hed Charlie, jeg striglede og sadlede op vi skulle ride på den udendørs-ridebane...
Jeg fik at vide at han var en meget frisk pony, og kunne godt finde på at sætte i galop i den ende ende af banen og ride en galop tur på langsidden...
Så jeg var self opmærksom på det, så vi gik igan...

Da vi havde travet lidt, fandt jeg skam ud af hvad hun mente Heeh

Vi var lige kommet op i den ene ende, og så sagde det bare vuptig og han drejede hurtigt om og satte i galop og drønnede afsted... jeg fik ham stoppede og kom op i trav igen...
Jeg ved bare ikk om det var en af hans energi udbryd eller om han blev bange...

Nå men vi travede så videre...
Efter lidt tid og vi var i enden igen, begyndte han at ville lidt frem af og løftede hovedt og lyttede med ørende, og så sagde det bare SVUP han drejede og satte i FULD galop...
Der red en dressur rytter der havde været der da vi kom som var ved at skridte af, og han styrede LIGE mod hende, og lændte miigh self tilbage og prøvede at stoppe ham, jeg troede at han ville løbe lige ind i den anden hest. Men istedet løb han lige bagden og lavede et bukspring så jeg kom lidt ud af balance og kom ned på hans sidde, men svang mig op igen og kunne ikke lad vær med at smile.. For i det samme fandt jeg ud af at der var hul i min lomme og min mobil nu lå nede i mine bukser XD
Og jeg kunne ikke lade vær med at smile og grine.
Så jeg måde ned af Charlie og få min mobil ud af bukserne...

XP

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
2 vilde galop tur XD

Annonce