{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

dårlig rideskole {{forumTopicSubject}}

min pony er lige blevet flyttet ud på rideskolen som ligger her i byen, eller dvs. 3,5km skal jeg cykle hver dag
..det er selfølgelig ikke det største problem, men når der styrter ned, og er snestorm er det ikke lige så fedt, & min min køre aldrig, vil jeg ha en hest, må jeg cykle z';

jeg fik seriøst et kæmpe chok da jeg kom ud og se stedet, jeg troede det var en fin rideskole med store bokse gode baner og det hele, men nej!

..i stalden er der 7 spiltov og meget lavt til loftet, min pony har slået hovedet op i det, så kan man gå ind i et lille rum, det er *sadlerummet*, og ved siden af stalden er der en lille lade hvor der er foder og halm, så er der EN marke, hvor ALLE hestene går? z';
..der er en spring bane, som er meget tung, der er store huller nogle steder, hvor hestene meget let kan falde, så er der en dressur bane, den er okej, -ude bag ved nogle træer er der *stævnebanerne*, som du kalder dem, det er faktisk ikke sandbaner, men græs baner, fordi der er så meget ukrudt, så er det et lille skur, det er rytterstuen, der er aldrig nogle der ude, kun når der er undervisning, og dem som har part er der hellere aldrig z';

og det er er en RIDESKOLE, vi snakker om?????
'jeg rider så tit alene, da der aldrig er nogle derude,
og det er ikke særlig fedt, jeg orker ikke at cykle der ud, hver eneste dag, når man bare kommer ud til en forladt gård? z';

de kommer først ind i november, og får kun korn, ingen tilskudsfoder, og kun om morgen, så får de halm/hø til natten, det er simpelthen for ringt! -en ridepony som min skal mindst ha 2 gange foder om dagen ..

jeg snakkede så med min mor om det, og hun kunne godt se det lidt, men hun er ikke inde i det med heste og det, så hun kan ikke rigtig se hvad problemet er?
..min veninde bor på en gård, hvor jeg sagtens kan få min pony ud, det er foder 3 gange dagligt, de lukker ud og ind, og foder, der er store bokse, men må tage alt det halm man vil, de har bane, og trailer, så jeg har muglighed for hal, her i vinter..

der er så godt nok en ogenhalv km, fra bussen så jeg skal tage bussen fra hor jeg bor, og køre i ca, 10 min, også cykle det lille stykke, men karoline kan jeg sagtens køre med hjem fra skole, for hun skal jo alligevel hjem, også kan de nogle gange køre mig hjem, ellers kan jeg køre med anne, som også har en hest derude, min mor vil ikke hente mig, en eneste gang overhovet!..

men min mor siger det ikke er særlig godt, for hvis nu jeg blev uvenner med hende, det kan jeg også godt se, men den rideskole er satme noget lort!

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?
der er bare ingen andre private her omkring,

-hvad ville i vælge, hvis der var jer?
jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre lige nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig rideskole
Kommentér på:
dårlig rideskole

Annonce