26. jul 2008 Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Tur på Taura med 2 chok og en hund ? {{forumTopicSubject}}
Jeg var ude og ride på Taura i går (Alene)
(*Taura er min vendindes pony)
JEg havde varmet ham op i skridt og trav og skulle til at galopere...
Jeg havde lige sat i galop, og han løb ind over midten og sætte i RIGTIG hurtigt galop, og kunne se på ham han var skræmt...
Så jeg satte miigh tungt ned mens jeg berolige med stemmen, og markerede han skulle stoppe.. Og han stoppede da også, det gav dog et lille sug i maven ^^
Men jeg lod ham så skridte for han lige kunne blive rolig igen. Og så så det var en pige der var kommet løbende med en plastikpose i hånden
...
Det skal lige siges min vendindes ride bane er ikk særlig stor (Nok 10 meter i længte 5 i bredde eller noget, men den er god og behagelig)
Men den ligger lige ved sidden af en majs mark og et hus der er tilsalg og det var der hun var løbet ned ca. Ved huset...
OG så skulle hende og hendes mor self stå og havde et højlydt skænderi om tiden lige nede ved vejen (Som ikke ligger langt væk fra banen)
Nå men jeg fik da galoperet færdigt og travet ham af og skulle så skridte ham af...
5 min. med sadel og så ville jeg lige tage sadlen af og ride uden sadel...
Det gjorde jeg så..
Jeg skridtede ham for lange tøjler, mens vi begge slappede af...
Pludselig er der noget der rumstere lige ved sidden af os inde på Majsmarken og det var noget stor og Taura bliver bange drejer hurtigt kommer i trav og skal lige til at sætte i galop, men nå at få ham ned og berolige ham..
Det der rumstede bevæger siigh længer op, og kommer pludselig ud oppe i min vendindes have og det noget stort sort...
Troede først det var en ræv, så en ulv men blev enig om det måde være en hund...
Men der kom ingen ejer til den (Min vendindes tante og onkel bor samm med min venidens familie og har sorte hunde...
Den rumsterede lidt rundt oppe i haven og forsvandt så pludselig,,,
^^
Men ellers var det en god tur på Taura...
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 646
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Har stadig ikk fundet ud af hvems hund det var...
mar 2008
jul 2008
Man kunne jo ikk vide om det var en akrasiv hund..
Og det var ret mørkt...
mar 2008
jul 2008
Heldighvis snusede den bare lidt rundt og forsvandt så...
Jeg spørger min vendinde i morgen omkring det ^^
mar 2008
jul 2008
Tak for en hyggelig snak
mar 2008
Tur på Taura med 2 chok og en hund ?