26. jul 2008 Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Jeres mest komiske fald ? {{forumTopicSubject}}
Ja man høre tit om værste fald nu skal vi da høre om mest komiske fald ;D
Og for det ikke bliver alt for kedeligt så skal man give en komentar til den ovenovers mest komiske fald
Her kommet mig:
Jeg red min vendindes pony, hun var kommet til skade og var ikke sikker på hun kunne ride så det gjorde jeg. Vi havde bare givet ham grime med et trækketov i på. Så der red jeg jo rundt og det gik også ganske fint. Så satte min vendinde et lille spring over, og vi sprang det meget 'Elegant' ;p
Der var en der sad ude for ridebanen med sin hest, og Taura var meget intrassetet i dem. Så han var lidt træls. Vi kommer så ridene mod springet, og jeg mister lidt balancen lidt pågrund af en dum tilridning, han springer og jeg mister balancen lidt mere. Efter springet drejer han så jeg glider ned på siden men sidder stadig på, (Holder om halsen) Så siger det "swup" jeg glider rundt om hans hals hænger ca 1 sekund under den og ender jeg på jorden lige foran ham. Heldighvis stoppede han med det samme så han ikke tråde på mig XD
Så det jeres tur
mar 2009
Følger: 58 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 139 Svar: 530
Jeg er faldet af mange gange, men den mest komiske gang var nok da jeg skulle ride min gode venindes hest i longe. Jeg red uden sadel, og så skulle vi prøve at lave "øvelser". Så jeg skulle prøve uden hænder at røre ørene på hesten, det gik fint og vi red stært i trav. Så skulle jeg prøve at røre haleroden, det gik dog ikke, og jeg røg lige så hårdt og stille ned på jorden der var fyldt med mudder, hesten stod også bare og kiggede dumt på mig fordi den ikke forstod hvorfor jeg var røget af
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 335
en af de første gange jeg red på min venindes pony, dengang var jeg kun lige begyndt med at ride, så red vi rundt i trav også lige pludselig stopper den op, og ryste sig over hele kroppen (og det havde jeg heller ikke prøvt før at en hest gjorde) så lige pludselig stod jeg på jorden, og havde ingen anelse om hvad der var sket
okt 2007
Følger: 64 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 371
Jeg var i blokhus med min efterskole. Vi var redet ud tilvandet, så red i vandkanten på min hest (som kan være meget utilregnelig) nåh han gik så stille og roligt, vi var ikke langt ude. Da en MEGET lille bølge kommer ind under ham. Han spring først op i luften også til siden, taber mine bøjler og ryger direkte ned i det ISKOLDE vand xD havde typisk nok min mobil med. Det bedste skete dog efter, nu var der jo en løs hest på stranden som ikke ville fanges af de andre dog skulle jeg bare stille mig op kalde og stikke hånden frem også kom han traskende hen til mig
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 754
Jeg præsterede så at falde af min pony mens hun STOD STILLE.
Skridtede bare en stille tur ved vejen kun i grime og 2 træktove. Hun ser så noget græs og stopper slevfølgelig for at æde inden jeg når at få gjort noget.
Skal så have hevet hovedet op på hende igen. Så dum som jeg er læner jeg mig frem for at få ordentlig fat i tovene. Og hiver til.
Resultat? Jeg endte selv nede på jorden ved siden af hende, mens hun da bare åd videre.
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 335
for et stykke tid siden, skulle jeg ride en af mine veninders pony, og da håndbold var blevet aflyst, blev jeg nødt til at ride i joggin bukser, de glatte fra hummel, fordi jeg ikke hvde ridetøj med. ponyen gad bare ikke stå stile, og self have jeg ikke spændt gjorden ordenligt, så jeg hopper og, med lidt for meget kraft og i det jeg kommer op vender ponyen om og stikker af så jeg ligger der og kigger dumt omkring :')
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.059
jan 2008
Følger: 112 Følgere: 113 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 992
Jeg faldt af en GYNGEHEST i et sommerland da jeg tabte min ene sko haha selvom jeg kun var 11 år var det stadig pinligt da jeg så alle mine veninder VAR stået af haha
sep 2008
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 191 Svar: 837
jul 2008
Følger: 85 Følgere: 169 Heste: 2 Emner: 402 Svar: 989
Her er mit XD
http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=75688
sep 2008
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 191 Svar: 837
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 31
Jeg faldt også en gang af hest i lige så stille galop. Også gled jeg bare af? xD
okt 2013
Følger: 15 Følgere: 13 Svar: 1
Lige en mere: red på en pony og vi skulle til i galop og vi nåede kun 1 runde så råbte min ridelærer jeg skulle stoppe med det samme da min sadel slet ikke var spændt og så satte jeg så i skridt og sadlen drejer så den anden vej og jeg falder ned i sandet (kunne næsten ikke trække vejret da jeg landede på ryggen) xD
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
2 fald på 2 sekunder det gav godt nok et godt grin xD
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Mit mest komiske fald var på min pony Mini. Vi kom galopperende et sted, hun kender godt. Hun er vild med at galoppere der. Pludselig får hun en skør idé... Der står en busk længere fremme til siden - den skal vi HOPPE over. Så Mini tager to skridt til venstre lige inden busken, og laver så et et-meters hop over den store busk meget pludseligt.
Resultat: Jeg faldt af i busken. Mini havde ikke sadel på, så det var ikke helt nemt at holde sig fast. Hun stoppede bare op bagefter som om: "Ej hallo, du skal jo følge med, ikke ligge dernede i busken!"
sep 2014
Følger: 18 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 337
Engang da jeg skulle springe på min gamle part uden sadel...
Han havde det med at bukke/hoppe når man red uden sadel og bare være en bølle :p. Og så var det så at vi skulle springe uden sadel og ja...
Vi kommer i stille og rolig trav til springet. Hesten beslutter sig til at stoppe, og så alligevel hoppe. Han springer så og stopper igen lige, som i LIGE efter springet. Så lå jeg på jorden, hehe
sep 2014
Følger: 18 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 337
Det er så godt nok min veninde men er du gal det var sjovt! xD
Hun rider uden sadel på sin daværende hest. Hun beslutter sig så til at tage et lille bitte kryds.
Så siger hun: "Nu skal i bare se den professionelle springrytter!"
Så rider hun til springet, stille og roligt i lunte trav, og så traver hesten lige så stille udenom, og min veninde falder af.
Det var simpelthen så komisk og mig og min anden veninde der så det var flåde af grin. Vi griner stadig af det den dag i dag
(Hun slog sig heldigvis ikke)
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 161
Jeres mest komiske fald ?