266 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Skal jeg - skal jeg ikke? Springstævne Skal jeg - skal jeg ikke? Springstævne

Hej allesammen.
Jeg har en dejlig femårs palomino vallak på 165. Sprang ham første gang i foråret og får nu undervisning en gang om ugen i spring. Stadig mangler han lidt rutine, men hvis jeg husker at blive ved ham gør han alt for at klare forhindringen. Vi har sprunget ca 110 på enkelt spring og max 90cm i bane til undervisning. Højden er ikke det storeproblem, men naturligvis er det afstand osv. Selv er jeg dressurrytter og har aldrig deltaget i et rigtigt springstævne så aner ikke hvornår man siger hesten er klar? Der er så dette stævne i Aars den 4. oktover hvor der går debutantspring (80) og LD (90). Der er snart sidset tilmelding (14. september) og vil kun melde til hvis det er realistisk. Regner jo naturligvis ikke med noget. Håber bare på at gennemføre Hvad ville I gøre?
Vil snakke med min underviser om hvad han synes er bedst, men vil gerne høre fra jer om hvad I ville gøre i sådan en situation?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg - skal jeg ikke? Springstævne
  • #1   7. sep 2008 starte den laveste, men ikke mere.

• #2   7. sep 2008 hvis DU føler dig klar synes jeg du skal melde dig til...

det er jo ikke værre end at hvis du rider debutanten og ikke synes det går godt, kan du jo bare række hånden op og opgive og ride ud smiley

skal selv starte debutant i aars... godt nok er jeg udklasset.. men ifølge reglementet må jeg godt starte den når den er udskrevet i B0 smiley

(starter selvfølgelig kun fordi isabella har været skadet)

• #3   7. sep 2008 Det synes jeg da du skal prøve smiley

Jeg har sprunget 2 gange i alt på Athene, og jeg har meldt mig til et spring stævne, LD og LC d:
    Bare for sjov xD

• #4   7. sep 2008 Hm. Som I selv siger tror jeg at jeg melder til i begge. Kan jo altidmelde fra LDen hvis det går helt galt.
    Og vil klart ikkeride for at vinde. Vil ride for at få en god oplevelse ud af stævnet og få en god start på springstævnerne. Holder så meget af Aars's stævner så ser det også som en god start. Tak for jeres svar smiley

• #5   7. sep 2008 ja aars holder super gode stævner smiley

også derfor jeg vil starte mit førstr spring klasse efter skaden der ovre

• #6   7. sep 2008 Tag med bare for at den kan få nogle gode på opleveren (: Når den er så ung er det jo bare vigtigt at den kommer ud og for kigget en masse og for en masse gode spring oplevelser, så tag da med for at få en hyggelig dag med din hest (:

Held og lykke (:

Kommentér på:
Skal jeg - skal jeg ikke? Springstævne

Annonce