{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Skal jeg eller skal jeg ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Sagen er den at jeg har part på en pony som er lidt overvægtig og næsten ingen balance har på venstre volte i galop.

Her til det næste stævne har jeg trænet op til at starte en LC1 på ham, men jeg er lidt usikker på om jeg skal gøre det da det måske er 60% chance for at han faktisk kommer i rigtig galop - og hvis han så kommer i rigtig galop har han rigtig svært ved at lave en 20 metervolte... smiley

Syntes i jeg skal forsøge eller vente til september og være næsten 100% sikker på at vi kan? smiley smiley

Her får i lige et billede af ham smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg eller skal jeg ikke?
  • #1   17. feb 2016 Jeg ville starte, og vide at jeg måske ville få fejl i lige præcis den ene øvelse - og hvis det så gik godt, så ville jeg være pavestolt smiley

    Lc klasserne er "øve-klasser". Og selv når I kommer til at ride høje klasser, så ved man at der er nogle ting som man vil få gode karakterer i, og andre hvor det er svært - det er jo derfor man hele tiden træner, for at blive bedre.

    Mvh Charlotte


  • #2   17. feb 2016 Tusind tak for svar Charlotte smiley


  • #3   17. feb 2016 Hvis du har styr på resten af programmet så synes jeg bare du skal give den gas smiley Hvis det kun er den ene volte du kikser, men resten kører, så kan det sagtens blive en god tur alligevel.

  • #4   17. feb 2016 Ja afsted med jer. Selv hvis det går helt af helvedes til har i været ude og prøve det. Hesten har fået set en stævneplads, været stadset ud, og du får en ide om hvad der skal arbejdes mere med

  • #5   17. feb 2016 selvfølgelig kan i ride LC1 jeg elsker at se min udvikling i programmerne derfor læser jeg altid min kritik og hjem og øve på lige de øvelser og holdning med mig måske som dommer har kommenteret på fx købte jeg hest i juli 2014 vi startede med at ride lc1 til 62% og på 4 stævner lå vi på 70% og er nu rykket videre og skal snart starte LA jeg bliver helt stolt når jeg kan se alt det arbejde jeg har lagt i min hest kommer mig til gode og dette er vel og mærke uden det store undervisning mest ved hjælp af kritikkerne!:D

  • #6   17. feb 2016 Kommer an på hvordan du vil tage det selv, vil det koste dit humør, gøre ondt vil du blive mega ked af at i fejler i den galop. Vil du presse dig selv hest og træning for at kunne nå og blive klar? Så hellere på forkant sige nej det ikke det værd.

    Tager i det som en hyggelig oplevelse, måske går det godt, måske ikke. Men i gør jeres bedste og får en fed oplevelse, og ikke kan allivel vinde. Så klart afsted og få oplevelsen med smiley


  • #7   17. feb 2016 Jeg ville også ride - i så fald for at prøve det, og lade ponyen se stævnebanen.

  • #8   17. feb 2016 smiley

  • #9   17. feb 2016 Selvfølgelig skal i da starte en lc1 smiley i kan sagtens klare det ?

  • #10   17. feb 2016 Jeg er enig med de ørige og så vil jeg lige tilføje, at du skal snakke med ejer af hesten om, at få den tjekket igennem af fys/kiropraktor- langt de fleste heste, som har besvær med at springe an, har en fysisk problemstilling smiley

Kommentér på:
Skal jeg eller skal jeg ikke?

Annonce