706 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Skal jeg?"
Skal jeg eller skal jeg ikke?
Hej HG! :) Sagen er den at jeg har part på en pony som er lidt overvægtig og næsten ingen balance har på venstre volte i galop. Her til det næste stævne har jeg trænet op til at starte en LC...
Hej HG! :) Sagen er den at jeg har part på en pony som er lidt overvægtig og næsten ingen balance har på venstre volte i galop. Her til det næste stævne har jeg trænet op til at starte en LC...
Skrevet af: Emilie C - 17. feb 2016
skal jeg...
hej. prøver rigtig meget og få styr på galopen har styr på den på venstre men ikke på højre. og har sagt til mig selv at jeg skla prøve at galopere på opvarmnings banen til et stævne men skulle jeg v...
hej. prøver rigtig meget og få styr på galopen har styr på den på venstre men ikke på højre. og har sagt til mig selv at jeg skla prøve at galopere på opvarmnings banen til et stævne men skulle jeg v...
Skrevet af: Alberte Sander P - 6. aug 2012
"Jeg skal aldrig"
Hvem kender ikke til, at sige den sætning " jeg skal aldrig" som man princippet står fast ved, til at man åbenbart tager et nyt standpunkt, fordi man ik kunne lade vær alligevel :D kender i ikke de...
Hvem kender ikke til, at sige den sætning " jeg skal aldrig" som man princippet står fast ved, til at man åbenbart tager et nyt standpunkt, fordi man ik kunne lade vær alligevel :D kender i ikke de...
Skrevet af: *Miss Soffy-nu med islænder* - 15. nov 2018
Spar penge på din forsikring
okt 2010
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 3 Emner: 63 Svar: 944
apr 2012
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 557
jan 2012
Følger: 89 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 46 Svar: 848
maj 2010
Følger: 153 Følgere: 237 Heste: 4 Svar: 166
nov 2009
Følger: 75 Følgere: 73 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 1.399
jun 2011
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 370
nov 2011
Følger: 63 Følgere: 58 Heste: 6 Emner: 20 Svar: 540
Skal jeg?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside