{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

KÆMPE lettelse.. :) {{forumTopicSubject}}

Det her bliver måske lidt langt, men det skal bare ud og det betyder meget for mig.. xD smiley

Idag blev min kære hest beskåret, jeg var ikke selv med til det, men Kim (som ham der ejer gården hedder) skulle så snakke med min mor, og mens jeg red kom min mor så derop, og det viser sig så at smede har sagt hun har været forfangen.. smiley Og min første reaktion da jeg fik det afvide var at begynde at græde og løbe ned til min hest som min veninde var oppe og ride på.. :'/ Jeg står så og græder lidt, hvorefter jeg så får at vide at det måske bare er den gamle forfangenhed han har set..
Vi sadler så af og kommer hjem og ringer til smeden.. Og han siger at hoven er vokset anderledes en den plejer og at et eller andet inde i hoven var får bredt og det kunne vi se på det afskåret hov, men han kunne ikke sige om hun havde været forfangen i sommers eller om det var det gamle.. Vi vil så have fat i min moster, men hun er ude og spise med nogen mennekser fra Island, så det går bare godt.
Så køre vi op på efterskolen og snakker med en som siger at vi skal tage det helt roligt.. smiley Så køre vi ned på gården, hvor vi snakker med Kim og siger at Pretty ikke må få det nedbidte græs, da det er stresset også¨har et højt indhold af fruktan som kan gøre dem forfangne.. Og at vi ønsker os et jordstykker som hun kan gå på, også komme over på græs.. Og så siger han bare, jamen sådan et laver han da lige i morgen.. smiley
Jeg har tudet hele dagen også viser det sig at hun måske slet ikke er forfangen, og at hvis hun har været det mindske og/eller er lidt nu, så bliver det gjort noget ved det lige nu! smiley
Det kan godt være det blev lidt langt og i ikke gider læse det.. xD Men som sagt det skulle ud.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KÆMPE lettelse.. :)
Kommentér på:
KÆMPE lettelse.. :)

Annonce