256 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Og jeg blev sur.. Og jeg blev sur..

Hold op jeg blev sur på Lucky i dag..

Hun har ikke været ude her den sidste uge pga muk, men så her i dag da ridehuset var ledigt, ville jeg da lige lade hende komme derind og krudte af..
Kunne godt mærke da jeg gik med hende at hun havde lidt ild i rumpetten, men jeg kunne holde hende uden problemer..
Vi kommer så ind i ridehuset, og jeg vil gå over med hende på midten for at slippe hende.. Hesten er så af den anden mening at hun bliver sur over dette, og pludselig har jeg en stejlende hest foran mig..

Blev forskrækket, men fik mig samlet til at råbe op og rykke hende i hovedet med træktovet..

Da jeg så slipper hende spasser hun fuldstændig ud og fiser rundt i ridehuset med store buk mv.
Jeg vil så tage dækkenet af hende, så hun kunne komme ned og rulle sig.. Da alle spænder er løsnet og jeg skal til at tage det af hende.. Der sætter hesten i vild galop og dækkenet ryger af og hun får endda jokket på det..

Hold op hvor var jeg bare træt af hende der! Der skulle ikke været kommet en og tilbudt mig 5000,- for hende, så var hun godt nok solgt..

èn ting er at hun er frisk.. Det har jeg intet imod, men jeg finder mig dælme ikke i at hun stejler op af mig..
Hun er for fanden er stor hest når hun kommer op på bagbenene..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Og jeg blev sur..
  • #1   29. mar 2005 jeg ved hvordan du har det...mighty har en ide med at han skal maje folk ned når man slipper ham på fold og så forrige uke stak av af med mig i vild galop på en grusvei og jeg kunne ikke stoppe ham..om søndagen stod at og stjelet med mig i en nedoerbakke...jeg er bare glad for jeg ikke fikk skrekken for at sitte meg opp på ham også sånn som det skete med meg i sommerferien da en hest på nesten 180 plutselig stjelede med meg..satte meg først opp på den hesten for 1 måned siden...hmm..

• #2   29. mar 2005 hmm.... det lyder bestemt ikke rart, jeg har heldigvis aldrig oplevet det med en stor hest, kun hvor jeg sidder på ryggen, eller hvor de bare leger på folden, men min miniature gør det nogengange, møgkrikke, he he ej det mente jeg ikke, men det er møg irriterende...

• #3   29. mar 2005 det er ikke så meget stejlingen med big one(mighty) som gjør meg noe men da den andre hesten gjorde det da...hadde en skrek opplevelse med stjeling da jeg var mindre..men at hesten stejler opp på en og skal løpe en ned den går bare ikke..jeg passet min venindes heste i weekenden og den ene dagen kom den ene hesten seg ud og ville ikke inn og den andre dagen da skulle den ene hesten ikke ned i folden bare satte i gallop med meg hengende efter...sånn klare jeg bare ikke.

• #4   29. mar 2005 jeg skulle engang tilride en pinto hingst på 180... han gjorde det tit... og vi kunne ikke få ham til at lade være indtil en dag, at vi fik så meget nok at vi trak ham bag over mens han gjorde det... og drt virkede bare... krikken har ikke gjort det siden... det lyder barsk, men det er i nogle tilfælde det eneste der virker

• #5   29. mar 2005 ej.... jeg sys også det er lidt barskt.... Der er altid en grund til at en hest gør som den gør!

• #6   29. mar 2005 Da jeg lige havde fået min hest var han meget vild og bange for at der rørte sig. Han stejlede på grund af ingenting, men lærte at vende ham rundt så han ikke kunne holde ballancen på bagbene og derfor var nødt til at falde ned på forbenene igen... Det er aldrig sjovt når hesten stejler, men nogle gange kan rytteren selv være ude om det...

• #7   29. mar 2005 Hvorfor må hun ikke komme ud når hun har mug?

• #8   29. mar 2005 Anja R:

Det var en slem omgang; Det vil sige at mukken havde lavet sår i koden på hende, og vi havde dyrlægen ude, da det ende med at vi slet ikke måtte komme til hendes ben..
    Der hvor hun står er den fold et stort mudderbad om vinteren, og derfor frarådende han os at lukke hende på fold til det var nogenlunde helet..

Det er det ved at være, så vi vudere fra i morgen om hun må komme ud igen, og jeg håber det da, da jeg ikke vil have sådan en oplevelse igen..

Line M:
    Nej, jeg slog hende ikke.. Jeg råbte bare højt og ryggede en gang i træktovet..

• #9   29. mar 2005 Ok, det lyder slemt smiley

Kommentér på:
Og jeg blev sur..

Annonce