{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Jeg blev opereret. Idag. {{forumTopicSubject}}

Jeg er i dag blevet i mit højre knæ.

Jeg har haft en membran, som har slået 3 folder, som har siddet i klemme. Dem har de så har brændt væk i dag, gennem en kikkert undersøgelse.

De sagde sidst jeg var inde at jeg fik et par krykker, men det fik jeg ikke med hjem i dag.

Andre der har fået samme operation?
Jeg ringer ind imorgen og spørger efter et par krykker, da jeg i dag har gået 10 skridt og kan ikke mere, så syntes måske nok at de øvelser de har givet mig, jeg skal lve imorgen er udenfor rækkevidde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg blev opereret. Idag.
  • #1   25. nov 2011 enten så er det bare en forglemmelse at de ikk har givet dig dem med, så ring ind og spørg. men på den samme side, ved jeg også at man selv skal købe sine krykker i dag. det fik jeg afvide af vagtlægen da jeg var nede ved ham for et par uger siden, fordi jeg var faldet af hesten. kunne slet ikk støtte på min fod næsten, men nææ nej jeg skulle selv købe mine, for sådan var sparereglerne i dag

• #2   25. nov 2011 Det er da for dårligt. Lægen der har opereret sagde, at hvis jeg bruger det for meget, så det gør ondt (hvilket det selvfølgelig gør), så kommer der for meget arvæv, som så sætter sig i klemme, som membranen havde gjort. Omvendt, hvis jeg bruger det for lidt sker det samme, men syntes ikke jeg kan bruge det mindre end jeg har gjort.

Ved godt at ting tager tid og, a jeg lige har fået det lavet, men stadig. Bliver da lidt bekymret, når jeg får en ting afvide, men oplever noget andet.

• #3   25. nov 2011 jeg har også før oplevet at det var en forglemmelse at de ikk har givet mig krykkerne med hjem ved at operation. men så ringer man bare ring, og vupti har de et par krykker. men om det er sådan den dag i dag ved jeg..

jeg måtte i hvert fald ned og købe krykker selv her for et par uger siden. og de fåes ikk på apotektet, nææ nej, man skal i sådan en hjælpemiddelsbutik. men guskelov er krykker ik så dyre, måske man kan købe dem i matas også

• #4   25. nov 2011 jeg har lige fået næsten den samme.
    det har var min slimsæk omkring min knæskal.

de sage jeg var oppe og gå dagen efter men nej nej jeg måtte en tur på lægevagten søndag.

og jeg har os fået det samme afvide som dig. bevæ dig men ikk for meget for så kommer der arvæv smiley

jeg har heldigvis krykker fra tidligere smiley

• #5   25. nov 2011 Christina: Hvorfor starter de så med at sige jeg skal have nole med hjem og skulle regne med 3-4 uger på krykker. Det er jo lidt svært, når jeg ikke har fået nogle...

Kelly: Jeg vil have dine! Ej, måske min bror faktisk har nogle liggende.

• #6   26. nov 2011 hahah vil ikk af med mine smiley heheh

• #7   26. nov 2011 Pis også. smiley Spurgte brormand, men han kan selvfølgelig ikke huske hvor de er. -.-

Snakkede med min papmor om det i går, hun er uddannet special læge, hun ener det er en fejl, at jeg ikke har fået nogle med, så hun skældte mig faktisk en lille smule ud over at jeg ikke ringede ind til dem i går. Hihi.

• #8   26. nov 2011 heheh det bare typisk de mænd der hahah smiley

ja fy til dig altså ! heheh smiley

• #9   26. nov 2011 Jeg har faktisk lige snakket med dem og de har lagt et par krykker frem til mig, samt nogle morfin piller, som jeg bare kan hente. smiley

Det bliver så efter kl. 17, når min kæreste kommer og henter mig.

• #10   26. nov 2011 dejligt smiley

jeg fik ketoganer smiley

• #11   28. nov 2011 Kan ikke huske hvad de her hedder, men de virker ihvertfald ikke. Og vi konstaterede også ret hurtigt, at de ikke var vildt stærke (5 mg).

Så jeg har taget 2 af gangen for, at kunne sove. Håber snart det går over.

Kommentér på:
Jeg blev opereret. Idag.

Annonce