Telepati, nu blev jeg overbevist! {{forumTopicSubject}}
Skøn dag i stalden! Vi fik igen prøvet at kommunikere med Bjzke gennem terapi. Og igen blev jeg overbevist om at det er virkeligt! Jeg tror fuldt ud på Malues evner! Der hvor jeg blev overbevist (Malue kender ikke bjzke, hun står i stalden og vi har kun været her nogle få dage) jeg spørger til at bjzke nogle gange trækker i tøjlen når jeg rider. Til det svare Malue "jeg får sådan en følelses af at ville klemme tænderne sammen, jeg vil gerne skære tænder.. de klør.. det er de bagerste tænder. Mine kindtænder. Men det er okay jeg skal bare lige vende mig til det. Og når bjzke trækker vil hun gerne jeg giver efter da det hjælper hende" for 3 uger siden ca fik bjzke ordnet sine tænder og hendes kindtænder var over dobbelt så høje (i forhold til hvad de bør være) og hendes tænder var skæve osv. Det kunne Malue intet vide noget om. Men bjzke er stadig ved at vende sig til dem(og tandlægen fortalte at det tager noget tid for hesten at vende sig til den nye tandstilling). Det er utroligt hvad vi kan med vores krop og hvilket talent nogle mennesker har!
Jeg er taknemmelig for den nye viden om min hest samt at jeg nu er blevet overbevist om at det telepati som Malue kan er ægte! Fedt at få et talerør med sin hest det virker helt hokus pokus skørt! Men den er sgu god nok
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 1.652
jeg kan garantere at hun på ingen måde kunne have den viden og sige de ting. så gode er ingen til at gætte, plus hun kunne fortælle så mange andre ting. hun har også hjulpet os af med andre problemer.
før jeg selv prøvede det troede jeg aldrig på sådan noget her
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
Hvordan ved du det, hvis du ikke kender hende og kun har stået det nyeste sted et par dage? Anyway, i princippet kan hun også blot være meget god til at aflæse heste. Der er mange muligheder.
Men ja, man sku' nok ha' været der
maj 2006
Men jeg har ikke behov for at overbevise dig. Jeg tænkte ligesom dig før så jeg forstår din tankegang. Jeg håber du ligesom jeg en dag får udvidet din horisont og bliver det klogere på hvad nogle mennesker kan
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
Alt passede på en prik på ham, det var helt ekstremt, siden da har jeg fået lavet det på 2 heste udover det, og især den ene gav kæmpe pote, igen kendte ikke hesten aldrig mødt den der stod intet om nogen problemer på nettet eller andet og hun fik kun billed..
hun kunne mærke hesten havde ondt i venstre side af nakken (hesten havde inden det været ekstremt stiv i venstre side), fik så kts på hende hvor der blev kommenteret på venstre side af nakken, efter det var løsnet op var hun en helt anden hest..
Så ja jeg tror også på det, og tror på at alle har evnerne til det, handler bar om at man skal ville det 110% og for hjælp fra den rette til at finde evnerne frem
maj 2004
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 500
Spurte hvorfor min hest spassefd ud når jeg skridter ud og hun svarede den var bange. Ja det ville jeg også sige vis jeg ikk viste og kender hesten godt nok til a vide der ingen problemer er i skoven eller andre steder kun herhjemme fordi vi har mange heste der løber langs med hegnet når vi skridter forbi folden. Så det perfekte tjek spørgsmål ??
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 148
maj 2006
og selv hvis min stald veninde ikke er ægte så har hendes tip og tricks hjulpet mig enormt meget.
fx første gang jeg mødte Malue og hun brugte få min på bjzke da hun var der i stalden for at passe hendes egen hest. og jeg nævnte jeg havde problemer med at løfte hendes ben. hun sparker efter mig og yder stor modstand. Malue talte med bjzke og fik forklaret hvordan hun ønskede jeg skulle gøre. Da jeg fulgte Malues tip løftede bjzke sit ben med det samme og hun sparkede ikke længere. og Malue har aldrig set hvordan jeg løfter ben på bjzke før efter hun havde talt med hende. det var vildt.
aug 2009
Følger: 53 Følgere: 54 Heste: 7 Emner: 9 Svar: 180
maj 2006
Malue som har hest i den stald jeg lige er kommet til tager 500/600 kr(hun gav i december tilbud på 500 kr, normalt er hendes pris 600kr) plus kørsel. Hun høre til på sjælland
hun kan jo hjælpe alle dyr, ikke kun heste
aug 2009
maj 2006
mar 2008
hende jeg bruger koster mener det er 150kr for 5 spørgsmål eller hvor man bar lader hesten snakke selv, jeg har prøvet både 5 spørgsmål og også prøvet en gang hvor jeg stillede et spørgsmål og så snakkede hesten selv for resten
begge virkede super godt
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Jeg tror bestemt ikke på det - det jeg fik, var virkelig noget vås! Det passede overhovedet ikke på min pony, og jeg fik intet brugbart.
aug 2009
mar 2008
Nej fjerntelepati er som ordet siger fjern..
Nemlig at man sender et billed af hesten (hoved er nok, plejer gerne at ville kunne se øjet).. og så også navn og de spørgsmål man så evt. måtte have..
og så sender hun en besked tilbage med det hun har fået ud af hesten når hun har snakket med den..
har prøvet det med 3 forskellige heste i alt, den første skulle aflives dagen efter, og ja der skete bar en masse vilde ting i den forbindelse det en længere historie..
Den anden hest var lidt en en mandshest og havde svært ved at lukke op men efter lidt tid gjorde han og fortalte en masse ting som telepauten på ingen måde kunne vide eller finde på nettet..
den tredje hest har jeg haft på 2 gange, den ene gang var hvor bla. nakke smerterne blev fundet og en helvedsmasse andet bla. var jeg for hård med mit ene ben og efter jeg blev opmærksom på det gik min ridning så meget bedre og der var bar en masse ting som igen ikke stod nogen steder eller kunne tolkes ud fra noget som helst..
anden gang var det hesten selv der snakkede kan ikke lige huske hvad der blev sagt, men igen ting der gavnede mig i min ridning og generelt samværd med hesten
aug 2009
Kan du anbefale en fjerntelepi ?
maj 2015
Følger: 33 Følgere: 13 Emner: 48 Svar: 887
Jer, der har prøvet telepati (både fjern og normal) kan I måske sende mig navnet på personen, der udførte denne?
Bare i en PB.
Mest fra jer, der mærkede en forskel og tror på denne forskel
Overvejer det meget med min hund.
Tror ikke som sådan på det, men der er jo ingen skade i at prøve.
For jeg tror ikke på det, men jeg tror heller ikke ikke på det
Så jeg kan sagtens overbevises. Både på den ene side og den anden.
mar 2008
Det forskelligt fra person til person hende jeg bruger behøver det ikke være et nyt billed men det kan man altid spørger dem om
aug 2009
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.220
mar 2008
aug 2009
mar 2008
jamen jeg har nummeret på hende jeg bruger i hvert fald og så er der christina jylov (dog en noget anden pris hvis jeg husker rigtigt) hun har vidst nok en hjemmeside..
Så der ditte Young der er ret dyr og har hørt meget blandet om hende.. det er lige de 3 jeg kender til
aug 2009
mar 2008
sig til hvis du vil have nummer på hende jeg bruger som sagt koster hun kun 150kr og du kan sende en sms til hende
aug 2009
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Må man spørge, hvem det er du har brugt?
mar 2008
apr 2006
Følger: 87 Følgere: 85 Heste: 6 Emner: 57 Svar: 395
Har en hest jeg meget gerne vil prøve det med.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 74 Svar: 1.286
Da jeg så kom derud sagde hun et eller andet med at hun havde et stort savn på en hest, og hun kunne sige hvordan den så ud og kunne fortælle mig hvilken hest det var ud fra et billede, viste hende et par billeder og da vi nåede til ponyens gamle bedste ven sagde hun at det var ham. Der var flere situationer hvor hun ligesom kunne fortælle hende ting som ingen ellers vidste.
Har det derudover også selv lidt, at jeg til tider opfanger signaler. Jeg kan ex. fortælle hvis min hest, gamle hest eller en nær ven ikke har det godt på afstand (altså selvom jeg slet ikke er hos dem).
Så tror selv på det
maj 2006
hende her laver også fjerntelepati
https://www.facebook.com/telepatien/
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
Elsker når vi som telepatører/empater kan hjælpe og føre hest og ejer tættere sammen
Bidløse madsen: jeg er ked af din oplevelse, desværre er Ditte Young navnet ikke nogen garant for en god telepat
Men som skrevet længere oppe, der er gode og mindre gode indenfor det felt.
Kig hvad andre skriver om vedkommende, og lyt til din mave fornemmelse
For ingen tvivl, en sådan en omgang kan hjælpe omkring mange "problemer" i samarbejdet
Er helt vild med at flere åbner op for den slags hjælp Det er så fedt :D
Mere af det
Min personlige mening er at det ikke skal koste en bondegård, alle skal ku være med. Os der har evnerne har jo muligheden for at hjælpe både mennesker og dyr. Det skal være tilgængeligt for alle.
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.845
sep 2009
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 168
mar 2008
aug 2007
Følger: 274 Følgere: 272 Heste: 15 Emner: 8 Svar: 667
sep 2008
Følger: 1 Svar: 2
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
Jeg red min hest som jeg plejer og en fra stalden havde en veninde med (jeg anede ikke hun var telepatør) og inden jeg når at sådan komme igang med at arbejde så pointere hun min hest ser ud til at være lidt irreteret og "væk" fra arbejdet, hun mener også han trak på bagbenet og bedte mig om at prøve at trave lidt rundt.
Da den anden opstalder også pointere han trækker lidt på bagbenet hopper jeg af og kigger efter. rigtig nok så trak han på bagbenet. det var ikke noget der kunne ses med det blotte øje så var imponeret over hun kunne finde frem til det.
Da veninden så var kørt fortalte opstalder mig så hun var telepatør og kunne fornemme det på den måde.
Jeg må sige jeg var imponeret men igen kunne hun måske have megen styr på hestens velfærd (hvilket jeg ikke er god til da sonny aldrig har fejlet noget)
Han har nu haft kiro og hun pointeret problemer i lænd og korskryds samt et bi-problem i hals og nakke men som ikke var noget voldsomt da han var meget fleksibel.
Men jeg ved ikke helt om jeg stadig vil tro på folk der kan snakke med dyr, syntes stadig jeg ser for mange fuskere og små piger der bare tror de kan
Men jeg har stor respekt for "the real deals" der må jeg tage hatten af
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Man skal huske på at hesten også kan finde det for mærkeligt at kunne tale med mennesker og så nægter den at sige noget. Jeg har selv set reaktionen fra en hest der ikke vil tale. Den lagde ørene ud til siden og vendte røven til og gik sin vej, da det foregik på folden. Det var jeg advaret om på forhånd. Men de andre 2 jeg fik talt med gennem "Hestehvisken" var meget villige til at åbne op. Den ene ville ikke rides og jeg fik den forklaring at hesten havde oplevet tilridningen som et overgreb. En sadel der ikke passede, der gav en øm ryg ( et besøg af en kiopraktor viste en meget øm ryg ) og en gjord der blev strammet alt for hårdt. Hoppen stod front til "Hestehvisken" og blev spurt og hun trode på hun ville bliver dressurhest? Neeej nok ikke. Så springhest måske? Neej nok ikke. Kørehest så da? Neej nok ikke. Børnehest? NEJ!! Og i det samme løftede hun hovedet højt og slog med en forhov i græsset rigtigt hårdt.
Det var egentligt morsomt at iagttage.
Hun havde været meget bekymret for hvad jeg ville med hende, nu hun ikke kunne rides på. Og jeg kunne berolige hesten med at det ikke gjorde noget for jeg elsker hende for den hun er.
Hun er usikker på sig selv og skal ikke presses for meget da hun er sart i psyken. Det skjuler hun dog godt i en stædig atidude, men når jeg lokker så går det fint. Jeg fik en forklaring på at hun smed af og ikke vil vide af rytter.
Hest nr 2 kendte jeg ikke så meget til, men fik at vide at tidligere ejer red med meget stramme tøjler. Hun er tidligere stævnehest i både spring og dressur. Jeg ville gerne vide om det ikke var for primitivt for hende, der var vant til boks, vat og bommuld, at være blevet løsdrifthest. Men hun savnede slet ikke sit tidligere liv. Hun blev spurt om hun ikke kunne tænke sig at starte stævner igen.. næ egentlig ikke, måske et lille stævne. Men ellers ikke..
Jeg har brugt "Hestehvisken" på flere andre heste med godt resultat, hvor forklaringen gav rigtig go mening i forhold til hestens opførsel.
Det har både været personligt møde hest og " Hestehvisken" og også fjernteleparti ud fra et billed.
Jeg har også oplevet at få skældud af en hest, men det er en anden og laaang historie.
Så jeg kan kun sige at jeg vil anbefale det.
aug 2011
Men jeg kan tro på nogen kan optage andres energier og fornemme hvad de føler, smerte, stress, glæde osv.
Jeg er også åben for clavourianter, men det fordi jeg har oplevet mange spirituelle ting at jeg vil føler det mere mærkeligt ikke at tro på det
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.599
Jeg har aldrig været i tvivl om, at vi mennesker er født med evnen til at se ånder, telepatere og heale. Blot er det ikke os alle, der bliver ved at kunne. Langt de fleste mister evnen i løbet af ganske få år.
Det betyder dog ikke, at de ikke kan lære det igen - det kan alle, der er åbne for det.
Jeg har også haft en telepat til at snakke med en af mine tidligere heste. Hun gjorde det over telefonen. Det tog 1 time, og alt hvad hun sagde både om mig og hesten sad lige i skabet. Og det var ting, hun på ingen måde kunne vide på forhånd eller have læst sig til nogen steder
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 10 Emner: 92 Svar: 1.643
Men på den anden side, så har jeg selv clairvoyante evner, og får beskeder ad den vej, så jeg må jo erkende at der nok er noget om snakken.
Ser jeg tilbage til i historien, så var der også engang at ingen troede på at jorden var rund, og at bakterie ikke fandtes, fordi vi ikke kunne se det.
Hvad med teleparti og clairvoyance, vi kan ikke bevise (se) det, men er det ensbetydende med at det ikke eksistere??? Er det den runde jord om igen?
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Jeg har også hørt om en "Hestehvisker " der fortalte at hesten ikke kunne li bananer. Den havde aldrig i sit liv fået en banan. Så fuppere findes der også.
sep 2007
Vi er alle født med evnen, men for langt de fleste bliver der lukket af meget hurtigt i livet. Denne evne kan alle lære igen. På flere af de kurser, jeg har været på, har der været nogen, der ikke har kunnet inden kurset, men har lært det på kurset
maj 2015
aug 2011
Og jeg har også svært ved at tro på clavoriance. der også mange fupmagere, selv en af de mest populære clavorianter i amerika var muligvis en fupmager. en fra publikummet i et talkshow rejste sig op og sagde en af hendes familiemedlemmer var alvoreligt syg og skulle på hospice, hun spgrte hende om hun skulle gøre det og give ham nogen gode sidste dage som han selv ønskede han ville eller om hun skulle fortsætte behandlingen hjemme. clavorianten sagde han ville leve videre og hun skulle holde ham hjemme, og han døde så derhjemme.
Jeg tror det fordi man ikke helt kan bevise hvem der er the real deal og så fupmagerne og der derfor er så meget fup med det.
Det jo så rigtig synd for det ødelægger folk tro (inklusiv min egen) på de rigtige menneskers evner.
sep 2007
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Jeg tror bestemt på det åndelige da jeg selv fornemmer meget. Men jeg er SÅ utrolig skeptisk for jeg gider ikke spilde penge på fupmagere..
Også er jeg meget bekymret over at de bare kigger på min profil og bruger det..
Mvh TT
aug 2009
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
Så det er ikke altid hestens tanker i klassisk forstand man læser.
Kommer an på om man er klart seende, hørende eller noget andet.
Jeg ser ikke noget, jeg hører ingenting
Jeg er det man kalder klart vidende. Jeg ved at tingene er som jeg får ind.
Det gør jeg ved både heste, hunde, katte, køer, mennesker osv.
Jeg ved det
Clairvoyance og telepati er bare spiselige ord
Vil vove den påstand at alle har muligheden for at blive empater, dvs føle og fornemme sin hests tanker.
Ikke alle kan komme op på næste trin, og decideret snakke med dem.
Håber virkelig i alle finder en telepatør i kan stole på de er guld værd
Dem der er seriøse med deres arbejde, har ikke i tankerne at Google folk. Jo mindre oplysninger de beder om jo bedre.
Navn (helst kalde navn) på hesten og et billede. Mere behøves ikke
Igen, gå efter mavefornemmelsen
maj 2015
Dog er der to, der har skrevet. I behøver selvfølgelig ikke skrive igen
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Men nu er jeg begyndt selv at kunne det, og jeg må indrømme jeg troede jeg var ved at blive tosset i starten. Jeg blev først overbevist om at det var muligt, da jeg selv mærkede det. Og tror (desværre) mange vil have det sådan.
Telepati, nu blev jeg overbevist!