{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris....?
  • #2   24. mar 2005 Øhhh hvad???
    Forstår ikke rigtig hvad det er du skriver!
    Det er ligesom om der mangler noget af dit indlæg???
    Så det giver ikke rigtig nogen mening!

• #3   24. mar 2005 ups.. undskyld.. prisen på min hest self!!!
    åh.. gud det glemte jeg helt..

hvad ville en go pris være på stella..
    eller hvad vile i umedbart give for hende..!

• #5   24. mar 2005 altså det er en smuk pony og den kan sagtens springe men tror ikk dressur bliver til noget.. jeg ved ikk hvor længe ponyen er redet.. men jeg ville sige 13-14.000kr. og jeg noget om priser da min morfar avler og jeg hjælper til når vi skal byde på heste og føl såå.. men en MEGET smuk ponY og DEJLIG.. men det kan man jo ikk bedømme ud fra billeder

• #6   24. mar 2005 altså.. hvis i ser alderen er hun redet i 3 år..
    jeg har redet hende i 1½ år...
    og desværre med en undervisre der ik var særlig go..

• #7   24. mar 2005 oki=) men siger kun hvad jeg vuder den til.. jeg ville ikk give 30-35.000 for den vis den ikk kunne mere ind det den kan nu... men det skal nok blive til noget min pony Max han er ikk engang redet i et år og allerede i de klasser som du er i nu og han går meget godt nu efter at han kun var ryttervandt da jeg fik ham... men glem lidt dressuR i et stykke til og fukuser dig på springen for der han den evnerne det ville jeg gøre.. men det er jo din smukke pony så det kan jeg jo ikke bestemme og det er jo heller ikk godt hvis du ikk for den rette undervisning på din pony som har nogle evner den ikke for brug kan du ikke se det..?? men det er din ponY

• #8   24. mar 2005 der imellem det skal nok blive til noget og min pony skulle der være et komma

Kommentér på:
pris....?

Annonce