PRIS???? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg står og skal tilride en hest. Men hvad kan jeg tage for det?
Jeg er ikke uddannet, har dig tilredet heste før. Jeg er på La niveau i dressur og springer lb/la også.
Jeg har igen idé om hvad jeg kan tillade mig at tage, så tænkte jeg ville spørge jer garvede heste-mennesker herinde.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
men okay, jeg har heller aldrig forstået pointen i at skulle tage penge for sådanne ting, med mindre at det er ens job, og at man virkelig er dygtig.
dec 2008
Følger: 51 Følgere: 53 Heste: 9 Emner: 24 Svar: 243
Jeg er rigtig god til den første spæde begyndelse til ridehest, men jeg er ikke god til at videre uddanne.
nov 2004
Følger: 165 Følgere: 286 Heste: 7 Emner: 151 Svar: 1.349
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 468
Men tænk over udgifterne du har, skal hesten opstaldes hos dig, ja så koster det mere end hvis du er på stedet.
Da jeg fik min første og eneste unghest tilredet, var det en meget dygtig amatør-rytter, der gjorde det (Når jeg skriver amatør, er det fordi hun ikke lever af at ride) Hesten skulle ikke flyttes, så det var begrænset hvad hendes udgifter var. Jeg betalte 3000 første måned og derefter 1500 kr pr måned, det tog hende knap 3 mdr at skynde sig langsomt, som jeg gerne ville have
Men det er en balancegang og nogen vil mene du gør dem en tjeneste ved at tilride deres hest, mens andre synes det er dem der gør DIG en tjeneste ved at få lov at tilride deres hest. Så tag en snak med ejeren og få afstemt forventningerne.
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.567
sep 2011
Følger: 5 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 601
Det kræver nogle kompetencer som rytteren sikkert ikke har tilegnet helt gratis. De fleste har betalt undervisning i dyre domme for at komme så langt og lagt utallige øvetimer oveni.